لیپوماتیک باسن و آشنایی با این روش

یکی از مناطقی که چربی ها می توانند به راحتی در آنجا تجمع کنند را می توان باسن نامید. لیپوماتیک Lipomatic باسن به منظور کاهش حجم چربی های اضافی در باسن انجام می شود.

لیپوماتیک باسن


با توجه به آناتومی که این ناحیه از بدن دارا است، به راحتی می توانید یپوماتیک باسن را انجام دهید بدون اینکه دچار درد و یا کبودی در این نواحی از اندام های خود شوید. می دانیم که لیپوماتیک به روشی گفته می شود که به خروج چربی ها از اندام های مشخصی از بدن می انجامد که با ورزش و سایر روش های دیگر از بین نمی روند.


لیپوماتیک باسن در چه مواردی انجام می شود؟

با توجه به اینکه لیپوماتیک عملیست که می تواند چربی های اضافی بدن افراد را از بین ببرد، به همین دلیل افراد باید دارای وزنی متعادل و بدون تغییر باشند. در صورتی که با انجام روشهای مختلف کاهش وزن، به وزنی ایده آل رسیده اید ولی تجمع چربی در برخی از اندامها به خصوص باسن شما در همان حالت خود باقی مانده است می توانید یکی از کاندیدای انجام لیپوماتیک باشید.


بیماران مبتلا به چاقی و یا افرادی که دچار فشار خون و یا انواع بیماریهایی مانند دیابت و یا پوست های افتاده هستند نباید پیکر تراشی را انجام دهند، زیرا لیپوماتیک برای کاهش بافت چربی در اندام های مشخصی از بدن صورت می گیرد، در غیر این صورت نمی تواند نتایج مناسبی را برای افراد ایجاد کند. به همین دلیل تنها کسانی که دارای چربی های اضافی هستند می توانند این عمل زیبایی را انجام دهند.


آیا لیپوماتیک باسن دائمی است؟

همه عمل های زیبایی می توانند نتایج موقت و یا دائمی را برای افراد مختلف در بر داشته باشند، دائمی بودن عمل لیپوماتیک تا حد زیادی به عوامل مختلفی بستگی دارد. می توان گفت که عملی می تواند نتایج دائمی داشته باشد که بیمار نیز تا حدود زیادی مراقبت های بعد از لیپوماتیک  و و توصیه هایی که پزشک به آنها می کند را به درستی انجام دهد و بدون هیچ گونه احمالی در رعایت این نکات نتایج دائمی لیپوماتیک را ببینند. بنابراین برای اینکه بتوانید نتایج دائمی لیپوماتیک را مشاهده کنید باید مراقبت های بهداشتی بعد از عمل را انجام دهید.

لیپوماتیک


یکی از عواملی که می تواند تاثیر بسیار زیادی در ماندگاری نتایج لیپوماتیک داشته باشد را می توان داشتن رژیم غذایی درست و اصولی دانست. رژیم هایی که دارای مقادیر زیاد چربی های مضر در خود است و می تواند چاقی مفرط را در افراد ایجاد کنند، باید بعد از پیکر تراشی به طور کلی حذف شود. زیرا چربی هایی که از بدن طی لیپوماتیک خارج شده اند می توانند از طریق مصرف دوباره این چربی ها و غذاهای ناسالم با سرعت بیشتری به اندام های داخلی بدن متصل شوند در این صورت چاقی می تواند سریع تر از قبل در اندام های باسن شما اتفاق بیفتد.


مورد دیگری که باید حتما بعد از لیپوماتیک رعایت کنید انجام ورزش های مرتب است. برنامه روزانه شما باید دارای تحرک باشد، تحرک و ورزش می تواند از ایجاد چربی ها و انباشته شدن آنها در اندام ها جلوگیری کند و از این طریق نتیجه دائمی را بعد از لیپوماتیک برای شما به وجود بیاورد. پزشکی که عمل لیپوماتیک را انجام می دهد نیز می تواند تا حدود زیادی بر دائمی بودن اثرات لیپوماتیک موثر باشد. اگر پزشک مورد نظر شما دارای تجربه کافی در این زمینه باشد می داند که از چه طریق و روشی برای تخلیه چربی های اضافی بدن استفاده کند تا به اندام های دیگر شما آسیبی وارد نشود و یا دچار کمبود چربی در بافت های خود نشوید. برای این منظور مقدار چربی که باید از بدن شما خارج شود می تواند زیبایی باسن شما را بدون هیچ گونه عوارض و یا آسیبی به دیگر اندام ها ایجاد کند.


زیبایی و تناسب اندام با لیپوماتیک باسن

باسن افراد بخش مهمیست که می تواند در زیبایی اندام تاثیر گذار باشد. اگر شما دارای باسنی بیش از حد بزرگ هستید و میخواهید که به صورت طبیعی زیبایی اندام خود را داشته باشید باید از طریق لیپوماتیک مقادیری از چربی های اضافی این ناحیه را خارج کنید. این امر می تواند به راحتی صورت گیرد، بدون اینکه عوارضی را بعد از لیپوماتیک مشاهده کنید.


با انجام عمل زیبایی پیکر تراشی تا مدت زیادی می توانید با خیال راحت از نتایج آن استفاده کنید، در واقع نتایج لیپوماتیک می تواند دائمی باشد، اما این امر تا حدود بسیار زیادی به شما بستگی دارد. همانطور که می دانیم لیپوماتیک عملی است که بدون دردسر و جراحی انجام می شود به همین دلیل بعد از لیپوماتیک شما درد و یا بخیه ای در باسن خود مشاهده نمی کنید. چربی های اضافی از طریق دستگاه هایی که دارای قطر 3 میلی متر هستد از بدن و باسن خارج می شود. در واقع با ایجاد سوراخ هایی با همین قطر و یا کمتر این عمل امکان پذیر است. عملیات تخلیه چربی از این روش می تواند به سرعت انجام شود و شما را بعد از گذشت چند ساعت دارای باسنی خوش فرم و بدور از چربی اضافی کند. می توانید مطمئن باشید که افتادگی های پوستی بعد از لیپوماتیک در شما ایجاد نمی شود و پوستی سفت و بدور از کشیدگی در باسن شما ایجاد خواهد شد.


هزینه های ناشی از لیپوماتیک باسن

عمل زیبایی لیپوماتیک با توجه به متد های جدید و دستگاه های پیشرفته ای که برای انجام آن استفاده می شود دارای قیمت های متفاوتی است. در واقع هزینه هایی که برای پیکر تراشی در نظر گرفته می شود نمی تواند دارای مقدار مشخصی باشد. زیرا ممکن است در هر فردی با یکدیگر متفاوت باشد. هزینه هایی که برای لیپوماتیک در نظر گرفته می شود می تواند به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی داشته باشد.

هزینه لیپوماتیک


می توانیم عواملی که در تغییرات هزینه های لیپوماتیک تاثیر گذار است را بصورت زیر مورد بررسی قرار دهیم:

1. اولین فاکتوری که در ایجاد هزینه های متفاوت در پیکر تراشی می تواند تاثیرگذار باشد، نواحی از بدن است که می خواهید لیپوماتیک را در آنجا انجام دهید. ممکن است لیپوماتیک در باسن و یا در نواحی دیگر به طور همزمان انجام شود. در این صورت هزینه ها تغییر می کند.

2. دومین مورد را می توان روشی دانست که از طریق آن لیپوماتیک انجام می شود. روش های جدید تر همراه با دستگاه های پیشرفته تر می تواند هزینه بیشتری را برای شما در پی داشته باشد.

3. پزشکی که برای انجام پیکر تراشی در نظر گرفته اید هر چقدر دارای تجارب بیشتر و محبوب تر باشد و افراد بیشتری از کار او راضی باشند ممکن است هزینه های بیشتری را از شما بابت پیکر تراشی درخواست کند. به همین دلیل در ابتدا مطمئن شوید که هزینه های پیشنهادی با بودجه ای که برای لیپوماتیک در نظر گرفته اید همخوانی دارد یا خیر.

4. اگر پیکر تراشی طی یک جلسه انجام شود می تواند برای شما دارای هزینه کمتری باشد. ممکن است در برخی از مواقع تعداد جلساتی که پزشک برای پیکرتراشی باسن در نظر گرفته است، بیشتر از یک جلسه باشد. در این صورت هر جلسه پیکر تراشی هزینه بالاتری را برای شما در بر خواهد گرفت.


بنابراین برای اینکه بتوانید لیپوماتیک باسن را با توجه به بودجه مورد نظر خود انجام دهید نیاز به انجام مشاوره با پزشک خود دارید. پزشک با معاینه شما می تواند حدود تقریبی هزینه های لیپوماتیک را برای شما در نظر بگیرد.


مشاوره رایگان مشاوره تخصصی با پزشکان مجموعه : ما با شما تماس میگیریم

نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید


captcha
021-79958