کاشت مو به روش میکروفیت ، جدیدترین روش کاشت مو

بسیاری از افراد به دلایل مختلف دچار ریزش مو و با افزایش سن دچار طاسی در سر خود می شوند که روش های مختلفی برای مقابله با آن وجود دارد، اما روش طبیعی و دائمی درمان طاسی سر، کاشت مو می باشد. از آنجایی که کاشت مو به عنوان یکی از روش های بازیابی زیبایی ظاهری و جوانی در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته؛ پیشرفت علم و تکنولوژی هم به کمک پیوند مو آمده است. کاشت مو به روش میکروفیت بهترین و جدیدترین روش کاشت مو می باشد که با استفاده از ایمپلنتر در سایز میکرون صورت می گیرد. در گذشته از روش های سنتی برای پنهان کردن ریزش مو و طاسی استفاده می شد که اغلب روش های موقتی بودند؛ امروزه اما کاشت مو به عنوان یک راه حل دائمی بعد از رفع عوامل موثر بر ریزش مو و با نتایج شگفت آور در تمام دنیا مطرح شده و ایران به عنوان یکی از قطب های کاشت طبیعی مو شناخته شده است.


کاشت مو میکروفیت جدیدترین روش کاشت مو

کاشت مو میکروفیت MicroFIT یا همان پیوند مستقیم مو یکی از روش های پیوند طبیعی مو محسوب می گردد و به فرایند استخراج فولیکول های مو اطلاق می شود که از ناحیه اهدا کننده با استفاده از میکرو موتور جدا می شود و سپس با استفاده از دستگاهی که قلم مانند است و نوعی سوزن توخالی دارد، انجام می شود. در واقع با پیشرفت تکنولوژی پزشکان و متخصصان مو به دنبال روش های کاشت مو بودند که بتوان معایب آن را در مقابل مزایا تا حد امکان کاهش داد و تهاجم کمتری داشته باشد. کاشت مو میکروفیت یکی از همین روش ها به شمار می رود که به دلیل مزایای قابل توجهی که دارد و کاهش چشمگیر درد و دوران بهبودی، سالانه افراد زیادی متقاضی انجام آن هستند. این شیوه نوین و مدرن به دلیل نوع انجام و مزایای فراوان که در ادامه به آنها پرداخته شده، دارای اعتبار جهانی بوده و مورد سازمان های بهداشت کشورها و متخصصین شناخته شده در جهان است.


تهران بیوتی سنتر به عنوان بزرگترین مرکز کاشت مو در ایران اقدام به ارائه ضمانت نامه کتبی مادام العمر کاشت مو میکروفیت نموده است. همچنین شما زیباجویان عزیز میتوانید از شرایط اقساطی فوق العاده بدون نیاز به ضامن برای دریافت انواع خدمات زیبایی بهمره مند شوید.



کاشت مو به روش میکروفیت چگونه انجام می شود؟

از سال 2016 کاشت مو به روش میکروفیت بسیار مورد استقبال پزشکان و مراجعه کنندگان پیوند مو قرار گرفت و امروزه این روش کاشت مو طبیعی به صورت کاملا گسترده در کلینیک های کاشت مو استفاده میشود. پیوند مو به روش میکروفیت نوعی تکنیک است که هیچ شباهتی نسبت به سایر روش های پیوند مو ندارد. در پیوند مو بمیکروفیت بعد از اینکه فولیکول های مو از ناحیه اهدا کننده در پشت سر گرفته شدند، با استفاده از یک میکرو موتور و یا به صورت دستی با روش میکروفیت به منطقه ای که مو ریزش داشته است منتقل می شوند. در این روش کاشت مو برداشت گرافت ها بدون دخالت دست انجام می شود و کاشت پرتراکم در سایز میکرو و همچنین خط رویش کاملا طبیعی را برای متقاضی این روش در بر دارد.

کاشت مو به روش میکروفیت چگونه انجام می شود؟


مهمترین ویژگی متمایز کاشت مو طبیعی به روش MicroFIT نسبت به سایر روش های پیوند مو این است که در این روش از یک ابزار پزشکی ویژه با نام Choi Implanter یا Choi Pen استفاده میشود. این وسیله ابزار ضروری ترمیم مو به روش میکروفیت است، در واقع این ابزار یک قلم است که به آن به اصطلاح قلم چوی و به کاشت مو طبیعی به روش میکروفیت، کاشت مو به روش چو نیز گفته می شود. این عمل با نام های دیگری مانند کاشت مو مستقیم و یا لئون تکنیک نیز شناخته می شود.


اولین نکته ای که با شنیدن کاشت مو طبیعی به شیوه میکروفیت معمولاً به ذهن می رسد این است که با روش FUE تفاوتی ندارد؛ اما در اصل اینطور نیست و بین این دو روش تفاوت هایی وجود دارد. تفاوت این دو روش پیوند مو طبیعی در واقع در چگونگی انجام آن است، برای روشن تر شدن چگونگی انجام کاشت مو طبیعی به روش میکروفیت باید گفت که این روش کاشت مو بدون آنکه سر تراشیده شود انجام می گردد؛ جالب تر اینکه فولیکول های استخراجی از بانک مو تنها بعد از گذشت حدود ۱-۲ دقیقه در محل مورد نظر برای کاشت مو قرار می گیرند. اما در روش های قدیمی تر مانند کاشت موFUE، ابتدا تمام فولیکول های مورد نیاز برای پیوند استخراج شده و در محلول مخصوص نگه داری شده و سپس به ناحیه مورد نظر پیوند می شوند و گاهی این فاصله زمانی چند ساعت طول خواهد کشید. مدت زمان بسیار کوتاهی که موهای استخراج شده خارج از بدن هستند و کاشت طبیعی مو میکروفیت بلافاصله انجام می گردد، باعث می شود احتمال موفقیت این روش بسیار بالا برو و تراکم نتیجه بیش از 4برابر سایر روش های کاشت مو باشد.


مشاوره رایگان مشاوره تخصصی با پزشکان مجموعه : ما با شما تماس میگیریم

دوران نقاهت و بهبودی کاشت مو به روش میکروفیت

پوست بانک مو و ناحیه گیرنده پس از جراحی کاشت مو به روش میکروفیت بلافاصله شروع به بهبود یافتن میکند؛ معمولا پس از 4 تا 7 روز بعد از جراحی و ترمیم مو به روش MicroFIT بهبودی کامل به دست می آید. معمولا پس از 6 ماه علائم رشد موهای جدید ظاهر شده و پس از 10 ماه بیمار حداکثر نتیجه کاشت مو میکروفیت را مشاهده میکند. این علائمی است که شما مشاهده خواهید کرد؛ اما در واقع رشد فولیکول های مو حدود 3 ماه بعد از انجام عمل کاشت مو شروع میشود.


پیوند مو به روش میکروفیت مناسب چه کسانی است؟

کاشت و ترمیم مو به روش میکروفیت بیش از هر روش دیگر مناسب خانم هاییست که قصد کاشت مو دارند؛ در واقع این روش مطلوب ترین روش برای خانم هایی است که می خواهند موهای خود را پرپشت کرده و بلند نگه دارند. از آنجا که خانم ها دوست دارند موهای خود را همیشه بلند نگه دارند و همچنین بسیاری از خانم ها ترجیح م یدهند که موهای خود را رنگ کرده و یا سایر کارهای آرایشی را روی موهای خود انجام دهند، کاشت مو به روش میکروفیت مناسب ترین روشی است که خانم ها می توانند از آن استفاده کنند. البته این به این معنی نیست که سایر افراد نمی توانند از این روش استفاده کنند، بهترین کاندیدای کاشت مو تمامی افرادی هستند که با مشکل طاسی و یا کم پشت شدن موی سر خود مواجه اند و عامل ریزش در آنها متوقف شده است. کاشت مو مستقیم مناسب تمام افرادی است که می خواهند زیبایی از دست رفته خود را بازگردانند، بخصوص خانم ها، که حساسیت بیشتری روی ظاهر مو و حفظ موهای خود دارند.

پیوند مو به روش میکروفیت مناسب چه کسانی است؟


مزایا و معایب استفاده از روش کاشت مو میکروفیت

برای روشن تر شدن مزایا و معایب کاشت مو به روش میکروفیت هر یک از آنها به تفکیک بررسی شده اند.


معایب کاشت مستقیم مو به روش میکروفیت

اگر نگاه واقع بینانه ای به عمل های زیبایی داشته باشیم پر واضح است که مانند هر روش دیگری، عمل کاشت مو نیز معایب خاص خود را دارد اما به حدی در برابر مزایای آن اندک است که قابل چشم پوشی می باشد. این معایب عبارتند از:

• کاشت مو به روش میکروفیت در مقایسه با روشهای کلاسیک و مرسومی مانند FUE بیشتر طول می کشد.

• از آنجا که این روش نیاز به دقت بسیار بالا و ظرافت و تخصص دارد ممکن است که هزینه های بیشتری را برای بیمار به همراه داشته باشد. در واقع این ویژگی عیب نیست زیرا نسبت به مزایای این روش و نتایج نهایی پیوند مستقیم مو ارزش هزینه کردن و تخصیص بودجه را دارد.


در واقع ظرافت کاشت مو میکروفیت میطلبد که توسط یک تیم حرفه ای انجام شود و معایب و عوارض جانبی آن تنها زمانی نمایان می شود که بدون تحقیق در یک کلینیک نامعتبر انجام شود. همچنین در صورتی که به یک پزشک غیر متخصص یا بی تجربه برای کاشت مو میکروفیت مراجعه کنید به دلایل مختلفی مانند عدم اطلاع از زاویه یا عمق مناسب، ممکن است با کاشت مو ناموفق مواجه شوید.


مزایای کاشت مو طبیعی به روش میکروفیت

به جرات می توان گفت که در بین روش های متعددی که برای پیوند مو طبیعی مطرح است، کاشت مو مستقیم یا همان روش MicroFIT بهترین روش برای این نوع عمل زیبایی در جهان می باشد. در واقع این عمل زیبایی کمتر تهاجمی ترکیبی از فناوری، کار گروهی و تکنیکی است که دارای مزایایی به شرح زیر هستند:

✔ پیشرفته ترین ابزارهای استخراج و کاشت با قطر ۱ میلی متر یا حتی کمتر برای ۱۰۰٪ نتایج طبیعی طراحی و ساخته شده و بکار گرفته می شود.

✔ بهبود سریع تر بعد از کاشت مو میکروفیت از مزایای مهم و قابل توجه آن به شمار می رود.

✔ سرعت رشد مو نیز بعد از انجام عمل زیبایی کاشت مو با روش میکروفیت بسیار محسوس خواهد بود و اغلب کسانی که آن را امتحان کرده اند به این مزیت بزرگ معترف هستند.

✔ از آنجایی که فولیکول های استخراج شده بلافاصله بعد از برداشت، پیوند می شوند، آسیبی ندیده و 4 برابر تراکم بیشتر در کاشت مو میکروفیت را شاهد خواهیم بود.

✔ با استفاده از داروهای آرام بخش که تحت نظارت مستقیم متخصص بیهوشی به بیمار برای این روش کاشت مو داده می شود، دیگر احساس درد در هنگام استفاده از بی حسی موضعی قبل از عمل کاشت مو نخواهید داشت.

✔ کاشت مو میکروفیت مزیت دیگری با عنوان به جا نگذاشتن زخم روی سر را دارد که به بهبودی سریع تر اشاره دارد.

مزایای کاشت مو طبیعی به روش میکروفیت


در نتیجه استفاده از روش میکروفیت برای کاشت مو طبیعی، شما یک عمل زیبایی راحت تر و بدون درد را تجربه خواهید کرد. اگرچه پیوند مو طبیعی به طور کلی به عنوان روش های بدون درد در نظر گرفته می شود، روش میکروفیت به بیمارانی که به خصوص از فوبیا سوزنی رنج می برند، کمک می کند تا احساس راحتی کنند و در واقع باید افزود که آرامش بیشتری را در طول عمل به آنها می دهد.


روش های کاشت مو در مرکز زیبایی تهران بیوتی سنتر عبارتند از:


تک روش SUT (Safer follicular Unit Transplantation)

روش SUT به فارسی امن ترین روش استخراج واحد فولیکولار مو، از روش های نوین کاشت مو است که مشکلات روش قدیمی FIT را با استفاده از دستگاه میکروموتور اصلاح کرده است. در این روش برای برداشت گرافت از پشت سر از هولدرهای اتوماتیک استفاده میشود که در این حالت دیگر آسیبی به گرافت های مو در هنگام برداشت نمیرسد. در کاشت مو SUT معمولا 2500 الی 3500 گرافت از محل بانک مو برداشت شده و برای کاشت مو از شیوه های قبلی استفاده میگردد.


روش ترکیبی SUT

روش کامل SUT برای مراجعینی که سطح طاسی بالایی دارند مورد استفاده قرار میگیرد. در این روش علاوه بر برداشت با دستگاه هولدر اتومات با تکنیک جراحی پلاستیک توسط متخصص جراحی فلپی از پشت سر برداشته می شود که با توجه به تکنیک برداشت تریکوفتیک اسکارلس دیگر شاهد اسکار در پشت سر نخواهیم بود. با این ترکیب تکنیک های برداشت میتوان چیزی در حدود 5500 الی 6500 گرافت در محل طاسی کاشت انجام داد.


تک روش میکروفیت

جدیدترین روش کاشت موی طبیعی در دنیا، برداشت گرافت های مو از محل بانک مو توسط میکروموتورهای اتوماتیک 400 میکرونی (میکرومتر) 400 میکرون (Micron) معادل 0.4 میلیمتر با امکان برداشت حدود 8000 گرافت از محل بانک مو انجام می گردد. همچنین در مرحله کاشت مو از دستگاه ایمپلنتر استفاده میگردد که با استفاده از این دستگاه شاهد کاشت مستقیم گرافت های مو در محل طاسی بدون ایجاد برش در سطح طاسی هستیم. از این رو در کاشت مو میکروفیت هیچگونه آسیبی به گرافت وارد نشده و با توجه به چند تار مویی بودن گرافت سایز ایمپلنتر از 600 میکرون تا 1800 میکرون متفاوت خواهد بود. کاشت به صورت کاملا یک دست بدون برش هایی با عمق های متفاوت و با ظرافت میکرون به دلیل سایز دستگاه ایمپلنتر خواهد بود؛ بنابراین در این روش شاهد تراکم تا 4 برابر بیشتر نسبت به سایر روش ها هستیم

روش ترکیبی میکروفیت

روش کامل میکروفیت برای مراجعینی که سطح طاسی وسیعی دارند مورد استفاده قرار میگیرد. در این روش علاوه بر برداشت جداگانه و تک واحدی گرافت ها با استفاده از میکرو موتورف از برش جراحی پلاستیک تریکوفتیک اسکارلس نیز برای برداشت فلپ توسط متخصص جراحی استفاده می گردد؛ که بدون هرگونه اسکار جراحی در محل برداشت فلپ می باشد. با این تکنیک می توان بالغ بر 10 الی 12 هزار گرافت از محل بانک مو برداشت که کاشت موی فوق العاده پرتراکمی را شاهد خواهیم بود.

روش ترکیبی میکروفیت


هزینه های کاشت مو به روش MicroFIT

یکی از اساسی ترین سوال هایی که پیرامون عمل هایی زیبایی در ذهن بیمار یا متقاضی نقش می بندد هزینه های کاشت مو به روش میکروفیت است. در مورد هزینه نمی توان به صورت قطعی و مشخص نظر داد زیرا مانند اغلب اعمال زیبایی و حتی جراحی با هدف درمان به متغیرهای مختلفی وابسته است که هزینه را کم یا زیاد خواهد کرد. میزان ریزش مو و طاسی فرد و گستردگی ناحیه ای که برای کاشت مو طبیعی در نظر گرفته می شود تا حدود زیادی بر هزینه ها تاثیر مستقیمی خواهد داشت. نکته مهمتر اینکه مرکز درمانی و پزشکی که برای این کار انتخاب می شود نیز هزینه را کم یا زیاد خواهد کرد و طبیعی است که مرکز معتبر تر و با پزشکان حاذق ممکن است اندکی هزینه کاشت مو را بالاتر ببرد. البته به دلیل تجربه و تخصص مراکز معتبر کاشت مو، به ویژه اینکه قطعاً نتیجه بهتری را در پیوند مو به روش میکروفیت شاهد خواهید بود، صرف هزینه بیشتر ارزش دارد؛ زیرا با استفاده از این روش نیازی به جلسات دوم یا ترمیم کاشت مو نبوده و نتیجه به دست آمده همان چیزیست که انتظار دارید.


به دلیل اینکه روش کاشت مو میکروفیت با دقت بالایی انجام می شود بنابراین تیم پزشکی که جدیدترین روش کاشت مو طبیعی را انجام میدهند حداقل از 6 پزشک متخصص کاشت مو تشکیل شده اند. بنابراین می توان توقع داشت که این روش به دلیل دقت بالا و استفاده از تیم پزشکی گسترده تر و به دنبال آن نتایج کارآمدتر، از هزینه بالاتری نسبت به سایر روش های کاشت مو طبیعی برخوردار باشد. همچنین در این روش جدید کاشت مو از ابزارها و تجهیزات مخصوصی استفاده می شود که استفاده از آنها نیز یکی از دلایل بالا بودن هزینه کاشت مو به روش میکروفیت نسبت به سایر روش های پیوند مو است. البته کاشت مو میکروفیت تنها کمی هزینه ی بالاتری نسبت به سایر روش های پیوند مو دارد ولی به دلیل دقت و کارایی بالا و نتیجه طبیعی و متراکمی که دارد، ارزش هزینه کردن را دارد.


نکته مهم و پایانی اینکه به دلیل ماندگاری بالا و دائمی بودن نتایج کاشت مو طبیعی به روش میکروفیت بسیار نادر است که بیماری به تکرار آن احتیاج داشته باشد. پس در نظر داشته باشید که شما برای این کار تنها یک بار هزینه خواهید کرد و نتایج آن که در ارتباط مستقیم با زیبایی و ظاهر شما هست تا سالیان سال با شما همراه خواهد بود.


نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید


captcha
سمانه نوری
با سلام و خسته نباشید به شما برای کاشت مو میکروفیت نیازی به کوتاهی مو هست؟ و اینکه برای قسمت شقیقه هزینش به چه صورته؟
پاسخ مشاور :

با سلام، در روش کاشت مو به روش MicroFIT نیازی به اصلاح در منطقه ای که عمل کاشت مو انجام می شود نبوده تا فرد بتواند به سرعت به شرایط زندگی روزمره خود بازگردد.

ندا معلومی
سلام. من قبلا شیمی درمانی انجام دادم . میتونم کاشت مو انجام بدم؟
پاسخ مشاور :

با سلام، بله افرادی که اقدام به انجام شیمی درمانی نموده اند و دچار ریزش و کم پشتی موی خود هستند، می توانند اقدام به کاشت مو نمایند. برای انجام این کار نیاز به آزمایشاتی است که توسط کلینیک کاشت مو بایسی صورت پذیرد.

رضا حداد
با سلام و وقت بخیر. اگر کسی بخواد کاشت مو میکروفیت انجام بده ولی موهای کل سرش حتی پشت سر کم پشت و نازک باشه ممکنه؟
پاسخ مشاور :

با سلام، در صورتی که بانک مو مناسبی در روی سر فرد برای انجام کاشت مو به روش میکروفیت وجود نداشته باشد، در صورت امکان و پس از بررسی و آزمایشات لازم توسط پزشک، می توان از موی بدن برای کاشت مو استفاده کرد.

gul Mohammad Hakimi
السلام عليكم جوربخير برادر من از افغانستان هستم من ميخواهم موى سرم را گاشت كنم فيس چند است وهم من مريضى عرق كف دست پا دارم اين را توضيح بدهيد ميشه
پاسخ مشاور :

با سلام ، جهت مشاوره و بررسی مشکلات شما جهت انجام کاشت مو و یا سایر روش ها می توانید با شماره های درج شده در قسمت تماس با ما ، با مجموعه تهران بیوتی سنتر در ارتباط باشید.

علی اصغر احمدی
سلام لطفا شماره واتساپ رو بزرگی کنید که عکس بفرستم که ببینم با روش جوید امکان پذیر هست یاخیر
پاسخ مشاور :

با سلام، جهت دریافت مشاوره آنلاین در خصوص کاشت مو و یا سایر روش ها می توانید به بخش تماس با ما سایت در منو مراجعه نمایید. شماره تماس های مشاوره آنلاین در تلگرام و واتساپ: 09357370685 ، 09106213785

سیاوش محققیان
با درود ایا اگر بانک مو. خوب نباشد از این روش میتوان استفاده کرد
نادر عطایی
خواستم هزینه کاشت مو DHI بدونم چقدر است
پاسخ مشاور :

با سلام، هزینه کاشت مو با هر روشی به فاکتورهای مختلفی از جمله میزان ریزش، نوع و جنس مو، تعداد گرافت و... بستگی دارد که پیش از انجام کاشت می بایست توسط پزشک متخصص بررسی و تعیین شود.

نادر عطایی
خواستم هزینه کاشت مو DHI بدونم چقدر است
پاسخ مشاور :

با سلام خدمت شما ، جهت اطلاع از هزینه کاشت مو به روش DHI و یا سایر روش ها نیاز به بررسی و معاینه موهای شما توسط پزشک متخصص می باشد.جهت مشاوره رایگان و یا تعیین وقت قبلی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بهناز
ببخشید هزینه ی کاشت مو چقدر میشه من رفتم کیان کاشت قیمتو بالا گفت همش میگفت با دستگاه میکاریم شما هم با دستگاه میکارید لیست قیمت ندارید
پاسخ مشاور :

با سلام ، ملاک های مختلفی برای تعیین هزینه کاشت مو وجود دارد که از جمله آن ها می توان به تکنیک کاشت مو ، میزان ریزش مو فرد و نیاز به کاشت و... اشاره کرد.بنابراین جهت تعیین هزینه کاشت مو می توانید با کارشناسان ما در مجموعه تهران بیوتی در ارتباط باشید.

علی کریمی
ممنون بابت مطالب مفیدتون درخصوص کاشت مو به روش DHI .
علی رزاقی
سلام من علی هستم و برای کاشت مو می خواهم با شما صبحت کنم ممنون از شما
پاسخ مشاور :

با سلام، جهت مشاوره در خصوص کاشت مو می توانید با کارشناسان ما جهت تعیین وقت قبلی و یا مشاوره رایگان در ارتباط باشید.

علی رزاقی
سلام من علی هستم و برای کاشت مو می خواهم با شما صبحت کنم ممنون از شما
پاسخ مشاور :

با سلام ، جهت مشاوره رایگان در خصوص کاشت مو و یا تعیین وقت قبلی می توانید با شماره های 021-88102747 یا 021-88102746 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

021-79958