بهترین پزشک کاشت مو میکروفیت

بهترین پزشک کاشت مو میکروفیت که جدید ترین روش کاشت مو در دنیا محسوب می شود چه کسی است ؟

یکی از روش های مناسب برای کاشت مو برای شخصی که موهای خود را از دست داده یا ریزش موی شدید را تجربه می کند تکنیک میکروفیت است. کاشت مستقیم مو یا MicroFIT در سال های اخیر بسیار رواج یافته و به دلیل مزایایی که دارد در کانون توجه است. این روش حیطه استفاده گسترده دارد و از آنجا که نیازی به تراشیدن سر نیست یک تکنیک ایده آل برای خانم ها نیز محسوب می شود. نبود برش و بخیه، درد کمتر و دوران نقاهت کوتاه هم از مواردیست که باید بدان اشاره کرد. فارغ از مزایا روش مورد استفاده این مدل پیوند مو طبیعی به دلیل فشرده تر بودن و استفاده از ابزارهای مدرن نتایج طبیعی تری را به همراه دارد. اما نباید فراموش کرد که تکنیک و ابزار یک سمت ماجرای کاشت مو هستند.


انتخاب بهترین پزشک برای کاشت مو MicroFIT

با توجه به اینکه این روزها کاشت مو طبیعی به عنوان یک راه حل دائمی برای ریزش و کم تراکم شدن موها پیشنهاد می شود، هر کدام از تکنیک های کاشت طرفداران خاص خود را دارد. توجه به انتخاب روش مناسب برای این کار و همچنین پزشک مناسب کاشت اهمیت ویژه یافته است. در این بین تکنیک مدرن ;میکروفیت تبدیل به روند درمانی محبوبی شده که نسبت به سایر روش های کاشت مو از دقت و ظرافت بیشتری برخوردار است.

کاشت مو


به دلیل همین دقت و ظرافت در کاشت مستقیم است که یافتن مرکز درمانی مناسب و پزشک متبحر در این زمینه بیش از پیش اهمیت می یابد. تمرکز بیشتر انتخاب روی بهترین پزشک کاشت مو به روش میکروفیت و تیمی که این روش را انجام می دهند، به دلایل نتایجی که با بار می آید بسیار مهم و ضروری است؛ در واقع این دو امر در ارتباط مستقیم و موثر با هم قرار دارند. بعد از اینکه تصمیم قطعی خود را برای این امر گرفتید، باید با یک متخصص پیوند مو مشورت کنید.


در مرحله اول، تجزیه و تحلیل مو با دستگاه های خاص در مرکز کاشت مو انجام می شود. در این تجزیه و تحلیلها، ساختار، کیفیت، پتانسیل، تراکم ناحیه اهداکننده برای پیوند و تعداد پیوندهای با کیفیت محاسبه می شود. علاوه بر این، پس از بررسی ها و تحلیل های لازم طی آزمایشاتی انجام می شود؛ نتایج آزمایش شما باید توسط یک جراح پلاستیک یا یک متخصص در این حیطه تجزیه و تحلیل شود. بعد از اینکه تأیید شد که برای این کار مناسب هستید، باید منطقه مورد نظر را برای کاشت مو مشخص کنید. در تعیین منطقه برای کاشت; عواملی مانند اندازه معبد یا منطقه تپه، تعداد فولیکول های مو با کیفیت و ساختار ژنتیکی شما نقش دارند. بعد از مشخص شدن منطقه با ترسیم، نوبت به انتخاب مناسب ترین روش پیوند مو طبیعی برای شما است. با این تفاصیل می بینید که پزشک دارای تخصص و تجربه می تواند به بهترین شکل شما را راهنمایی کند


ویژگی های یک پزشک خوب برای کاشت مو میکروفیت

در ابتدا باید گفت که در این روش کاشت مو، آسیب به فولیکولهای مو به حداقل می رسد و فولیکولهای مو که یک به یک استخراج و در محل مورد نظر برای پیوند مو طبیعی قرار می گیرند. به همین دلیل تکنیک به روز و مدرن MicroFIT، طبیعی ترین و موفق ترین نتایج را خواهید داشت. علاوه بر این، هیچ کاری انجام نمی شود که نیازی به برش یا بخیه به وجود بیاید بنابراین می توانید هرچه سریعتر به زندگی روزمره خود بازگردید. روش جدید میکروفیت همچنین به عنوان کاشت مو Choi یا Implanter ;شناخته می شود؛ زیرا با یک وسیله به همین نام ها انجام می شود که بسیار ظریف است.


با این مقدمه پزشکی را برای روش میکروفیت باید انتخاب کرد که دوره های لازم برای این کار را دیده باشد و توانایی تجزیه و تحلیل های پیش از عمل را برای انتخاب بهترین روش پیوند مو داشته باشد. در کنار قدرت تجزیه و تحلیل و تجربه ویژگی بعدی که بسیار مهم است هنرمند بودن و ظرافت است. هر پزشک فعال در زمینه کاشت مو طبیعی بهترین انتخاب برای بیمار نیست. هر پزشک تخصصی برای ارائه دارد؛ برخی از آنها در زمینه کاشت مو با روش های سنتی خوب هستند، بنابراین از خود بپرسید که اهداف و انتظارات شما چیست و آیا پزشک مورد نظر شما می تواند ;براساس آن پارامترها نتایج مدنظرتان را ارائه دهد.


معیار های انتخاب پزشک مناسب برای کاشت مو MicroFIT

تعداد مراکز کاشت مو که می توانند پیوند مو میکروفیت را پیاده سازی کرده و انجام دهند، محدود است. در قدم اول انتخاب بهترین کلینیک و مرکز درمانی برای کاشت مو شرط است؛ پس مطمئن شوید که بیمارستان یا مرکز زیبایی که در آن پیوند مو طبیعی انجام می شود استریل است. معیار مهم بعدی اطمینان حاصل کردن از تجربه متخصصان کاشت مو، جدیدترین فناوری و جدیدترین روش های کاشت مورد استفاده در یک مرکز پیوند مو می باشد. در نظر گرفتن تجربه پزشک نیز بسیار مهم است.

کاشت مو DHI


پزشک معتبر در زمینه کاشت مو میکروفیت

یک نقطه شروع خوب در مورد اطمینان حاصل کردن موفقیت کاشت مو در مورد بیماران قبلیست؛ برای این کار عجله نکنید، مدت زمان کافی پیش از اقدام برای کاشت مو HDI تحقیق کنید. و هنگامی که تحقیقات کافی انجام داده اید و در مورد پیوند مو طبیعی جدی شوید. در واقع پزشکانی را انتخاب کنید که سابقه پیگیری; امور بیمار حتی بعد از کاشت مو طبیعی را دارند و سابقه طولانی در بدست آوردن نتایج مثبت داشته باشند. همانطور که روند کاشت نیاز به مهارت دستی دارد، جراح پلاستیک یا متخصص کاشت مو و تیم وی باید در زمینه خود با تجربه و متخصص باشند. لطفا توجه داشته باشید که هزینه کاشت مو با توجه به میزان پیوند کاشته شده، ساختار مو و میزان فولیکول های مو متفاوت است. به دلیل این که پیوند یک به یک انجام می شود، روش میکروفیت نیاز به تمرکز و دقت بیشتری هم نسبت به سایر روشهای پیوند مو دارد و; بیشتر هم طول خواهد کشید؛ در صورت لزوم، کاشت در ۲ جلسه می تواند انجام شود.

بهترین روش کاشت مو


از آنجا که مداد و سوزن مورد استفاده در طول کاشت مو MicroFIT منحصراً برای هر پیوند استفاده می شود و یک طرفه هستند،قیمت کاشت موی HDI کمی بالاتر از روش کلاسیک خواهد بود. بنابراین بهترین پزشک قیمت کمی را برای کار خود ارائه نمی دهد و نباید گول تبلیغات ارزان قیمت را خورد. صبر و حوصله پزشک معیار بزرگ بعدیست که در جلسات مشاوره و بعد هم در پیگیری های بعدی خود را نشان می دهد؛ این عامل باعث می شود تا نتایج طبق خواست منطقی بیمار بوده و به بهترین شکل پیوند مو انجام شود.


مشاوره رایگان مشاوره تخصصی با پزشکان مجموعه : ما با شما تماس میگیریم

نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید


captcha
021-79958