جراحی بینی استخوانی با فرم فانتزی و طبیعی

جراحی بینی استخوانی و نتایج آن

جراحی بینی با توجه به انواع مختلفی که دارد امروزه یکی از محبوب ترین عمل های زیباییست که افراد بسیاری را به خود علاقه مند کرده است. با توجه به اینکه جراحی بینی می تواند بر روی بینی های متفاوتی انجام شود، باید در انجام آن پزشکی را انتخاب کنید که بتواند در عمل زیبایی بینی دارای تجربه کافی در عمل باشد. برخی از بینی ها گوشتی و برخی دیگر استخوانی هستند؛ در واقع رینوپلاستی در هر کدام از این نوع بینی ها می تواند با استفاده از تکنیک های متفاوتی انجام شود. عمل زیبایی بینی که برای نمونه های استخوانی آن انجام می شد را سپتوپلاستی می گویند.


جراحی بینی استخوانی چگونه انجام می شود؟

با توجه به اینکه جراحی بینی استخوانی یکی از سخت ترین عمل های زیبایی بینی است باید گفت که در ابتدا پزشک شما بعد از معاینه دقیق برای از بین بردن نواقص موجود در استخوان و غضروف بینی شما طرحی سه بعدی از بینی که مد نظر شماست را ارائه می دهد. می توانید فرمی که مد نظر دارید را به پزشک پیشنهاد دهید.؛ در صورتی که فرم مورد نظر بر روی بینی شما قابل اجرا باشد پزشک می تواند با آن موافقت کند. عکس برداری از بینی شما در چند زاویه صورت می گیرد تا در مرحله آخر کار بتوانید مقایسه قابل قبولی را داشته باشید. بعد از آن، جراحی بینی استخوانی به طور دقیق با طرحی که مشخص شده است انجام می شود.

جراحی بینی


قبل از عمل محدوده هایی که باید از بینی جدا شود و یا استخوان هایی که باید صاف شود توسط پزشک بر روی بینی بیمار مشخص می شود. جراحی در اتاق عمل انجام می شود و قبل از جراحی بینی بیهوشی کامل بر روی بیمار انجام می گیرد تا رینوپلاستی بتواند به راحتی انجام شود و بیمار دردی را حس نکند. پوست بینی در مرحله اول عمل زیبایی بینی باید برداشته شود تا صاف کردن غضروف ها و استخوان های اضافی در وهله بعد انجام شود؛ بعد از انجام همه این موارد در آخر پوست بینی بر روی آن قرار داده می شود و در کناره های بینی و از داخل بخیه هایی زده می شود.


در بسیاری از مواقع تامپون در داخل سوراخ های بینی گذاشته می شود تا رینوپلاستی بتواند در هر دو سمت بینی دارای تقارن باشد. بعد از اینکه بخیه ها انجام شد، فرد برای ریکاوری به بخش منتقل می شود. برای اینکه افرادی که جراحی بینی را انجام داده اند بتوانند نتایج این جراحی را مشاهده کنند باید تا چند ماه صبر کنند تا ورم هایی که در اثر جراحی بینی در صورت افراد ایجاد شده است از بین برود؛ بعد از این دوره می توانید از بینی جدید خود نهایت لذت را ببرید.


مراقبت های قبل و بعد از جراحی بینی استخوانی

قبل از جراحی بینی پزشک مورد نظر شما مراقبت هایی را به شما توصیه می کند که می توانید با رعایت آنها بعد از رینوپلاستی استخوانی نتایج بی نظیری را مشاهده کنید. این مراقبت ها می تواند قبل و بعد از عمل زیبایی بینی انجام شود. می توانیم این مراقبت ها را به صورت زیر تقسیم بندی کنیم.

جراحی بینی استخوانی


مراقبت های قبل از عمل جراحی بینی:

1. باید قبل از عمل زیبایی بینی خود در مورد کلیه سوالاتی که از رینوپلاستی دارید از پزشک خود سوال کنید. این سوالات می تواند در مورد هزینه های ناشی از جراحی، عوارض بعد از عمل، نوع رژیم غذایی و غیره باشد.

2. از کلیه فعالیت هایی که باعث افزایش فشار خون و ایجاد استرس در شما می شود پرهیز کنید. این فعالیت ها می توانند جریان خون را سریع تر کنند در نتیجه در حین جراحی بینی ممکن است خونریزی زیادی را داشته باشید.

3. اگر از داروهایی خاص استفاده می کنید قبل از عمل زیبایی بینی با پزشک خود در میان بگذارید. ممکن است برخی از داروها باعث ایجاد خونریزی بیشتر شود؛ داروهای آسپرین و ایبوپروفن از این دسته از داروها هستند که باید از خوردن آنها قبل از رینوپلاستی خودداری کنید.

4. اگر شما به کشیدن سیگار عادت دارید قبل از جراحی بینی آن را کنار بگذارید. زیرا بعد از عمل جراحی بینی سیگار کشیدن می تواند مشکلات تنفسی بسیاری را برای شما ایجاد کند، همچنین سرعت روند بهبودی را کاهش دهد.


مراقبت های بعد از جراحی بینی:

1. بعد از جراحی بینی تا چند هفته از کلیه کارهای سنگین خودداری کنید.

2. از آنجایی که امکان ایجاد خونریزی در روزهای اول بعد از رینوپلاستی ممکن است در شما ایجاد شود، به همین دلیل از خم کردن سر خود خودداری کنید.

3. لباس های راحت بپوشید تا بتوانید به راحتی آنها را عوض کنید.

4. تا چند هفته ابتدایی بعد از عمل زیبایی بینی از ورزش های سنگین مانند وزنه برداری و یا ایروبیک و غیره خودداری کنید.

5. می توانید از مسکن ها برای کاهش درد ایجاد شده بعد از عمل زیبایی بینی استفاده کنید.

6. آنتی بیوتیک ها می تواند برای جلوگیری از ایجاد عفونت ها برای شما تجویز شود. با مصرف این داروها می توانید با خیال راحت از نتایج مثبتی که می توانید بعد از جراحی بینی مشاهده کنید مطمئن شوید.

7. از غذاهای آبکی در روزهای اول بعد از جراحی استفاده کنید تا فشاری به بینی شما در اثر جویدن غذا وارد نشود.


جراحی بینی استخوانی دائمی است؟

جراحی بینی از آنجایی که با برش غضروف ها و استخوان های اضافی در بینی همراه است می تواند در صورت رعایت کردن مراقبت هایی که توصیه می شود دارای ماندگاری دائمی باشد و بدون تغییر تا آخر عمر باقی بماند. از آنجایی که جراحی بینی استخوانی دارای حساسیت بالاییست ممکن است در اثر ضربه فرم خود را از دست بدهد و دچار انحراف شود. به همین دلیل اگر می خواهید که نتایج ماندگاری را بعد از عمل زیبایی بینی مشاهده کنید باید در ابتدا مراقبت های بعد از جراحی بینی را به دقت انجام دهید تا امکان تغییر در بافت بینی شما ایجاد نشود.


در واقع این جراحی بینی می تواند استخوان و یا غضروف های اضافی بینی را صاف کند و بینی با فرم زیبا را برای شما به وجود بیاورد. از طریق رینوپلاستی می توانید علاوه بر ایجاد زیبایی در فرم صورت خود از شکستگی های بینی که باعث بروز مشکلاتی در بینی و تنفس شما می شود نیز خلاص شوید.


هزینه های جراحی بینی استخوانی

بینی های استخوانی دارای مراحل سخت تری در جراحی نسبت به بینی های گوشتی هستند، زیرا برای ایجاد بینی هایی زیبا در این نوع، باید استخوان ها و غضروف های اضافی تراشیده شود و این امر نیاز به تخصص بالایی در پزشکی دارد. از این رو هزینه های جراحی بینی استخوانی با توجه به مشکلات بینی هر فرد دارای رنج قیمتی متفاوتی است.

هزینه جراحی بینی


ممکن است در برخی از مواقع بینی ها دارای مشکلات بیشتری باشند و نیاز به جراحی پیچیده تر و سخت تری برای آنها باشد به همین دلیل هزینه ای که پزشک برای عمل رینوپلاستی های استخوانی دریافت می کند بسیار متفاوت خواهد بود. عامل دیگری که در ایجاد هزینه عمل بینی می تواند تاثیر گذارباشد پزشکی است که این جراحی را انجام میدهد. دستمزدهایی که هر پزشک برای رینوپلاستی دریافت می کند با توجه به محبوب بودن و ماهر بودن پزشک مربوطه می تواند متفاوت باشد.


مشاوره رایگان مشاوره تخصصی با پزشکان مجموعه : ما با شما تماس میگیریم

نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید


captcha
021-79958