امروزه دلایل ریزش ابرو در بین افراد در سنین مختلف منجر به این شده که مردم به دنبال راه هایی برای اصلاح یا ترمیم ابروهای خود هستند. کاشت ابرو Eyebrow Transplant گزینه مناسبی برای افرادیست که می خواهند حجم ابروهایشان را افزایش دهند، اما سوالی که برایشان مطرح می شود اینکه آیا هزینه کاشت ابرو نسبت به نتایج آن مقرون به صرفه است یا خیر. همچنین تصور دیگری در بین افراد رایج شده که هزینه کاشت ابرو زیاد است و استفاده از روش های موقت ارزان، در صورتی که اگر نتیجه نهایی و تعداد دفعات استفاده از هر روش را در نظر بگیریم، انتخاب پیوند ابرو بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود. برخی از افراد با ابروهای کم رنگ متولد می شوند و بعضی دیگر با ابروهای بسیار کوتاه یا نامتقارن به دنیا می آیند، یا معمولاً با افزایش سن دچار ریزش ابرو می شوند؛ آرایش ممکن است روشی برای رفع این مشکل باشد اما دارای نتیجه دائمی و طبیعی نیست.


کاشت ابرو

کاشت ابرو فرایند پیوند فولیکول های مو از مناطق اهدا کننده، مانند ناحیه پشت سر، به مناطقی که ریزش ابرو در آن رخ داده است می باشد. روش های کاشت ابرو نیز همانند کاشت مو متفاوت می باشد، تکنیک میکروفیت در بین روشهای کاشت مو دقیق ترین روش برای کاشت ابرو می باشد، دلیل استفاده از کاشت ابرو به روش میکروفیت این است که برخلاف روش FUE ، پیوند بین موهای موجود را ممکن می سازد. در پیوند ابرو رسیدن به ظاهری طبیعی بسیار مهم است، برای این کار زاویه و جهت پیوند باید مشابه موهای خود ابرو باشد و خط ابرو با دقت طراحی شود. از آنجا که کاشت ابرو فقط به میزان متوسط ​​200 تا 300 گرافت نیاز دارد، این عمل به طور کلی حدود 2 تا 3 ساعت طول می کشد.


امروزه کاشت ابرو برای خانم ها به صورت کاملا فرهنگی و جا افتاده رایج شده است و بانوان می توانند در کلینیک ها و مراکز درمانی معتبر عمل کاشت ابرو را انجام دهند و از نتایج شگفت انگیز آن بهره مند شوند. روش های متفاوتی از کاشت ابرو در کلینیک ها و مراکز درمانی مختلف صورت می گیرد که هر کدام از آن ها در زمان خود از بهترین ها بودند و امروزه با پیشرفت چشمگیر فناوری این عمل با استفاده از دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد که هر کدام هزینه های مختلفی را در بر دارند.

قیمت کاشت ابرو


مراحل کاشت ابرو

مراحل کاشت ابرو شامل چهار قسمت اساسی می باشد:

✔ مشاوره و برنامه ریزی:محل مورد نظر جهت پیوند و طراحی ابرو در طی معاینه جسمی توسط پزشک مشخص می شود، در مرحله مشاوره پزشک با در نظر گرفتن ویژگی های صورت بیمار و نیازهای فردی یک برنامه تهیه خواهد کرد.

✔ برداشت گرافت:برای برداشت گرافت یک ناحیه کوچک در قسمت پشت سر به نام بانک مو در نظر گرفته می شود و با توجه به وسعت ریزش ابروها تعداد گرافت مورد نظر استخراج می شود. هنگام استخراج فولیکول های مو، به صورت تکی برداشت می شود، زیرا تنها موهای مجرد می توانند موجب زیبایی ابروها شوند.

✔ مرحله کاشت:قبل از فرایند برداشت مو، ناحیه بانک مو به صورت موضعی بی حسی می شود و پس از آن ناحیه گیرنده نیز بی حس خواهد شد تا در طول عمل درد احساس نشود. در مرحله کاشت با استفاده از ایمپلنتر، فولیکول های مو با در نظر گرفتن زاویه دقیق و جهت رشد موی ابرو کاشت می شوند، این فرایند برای دستیابی به ظاهری زیبا اهمیت بسیاری دارد.

✔ پانسمان پس از عمل:در روز بعد از عمل محل کاشت ابرو برای اطمینان از اینکه فولیکول های مو به بافت پوستی پیوند داده شده اند و همچنین برای جلوگیری از بروز سایر عوارض پزشکی پانسمان می شود.


کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب است ؟

• افراد دارای ابروهای کم پشت و تارهای نازک ابرو

• کسانی که فرم ابرو مناسبی نداشته و دائماً شکل ابروهای خود را با مداد ابرو اصلاح می کنند.

• افرادی که دارای اسکار یا سوختگی در ابروهای خود می باشند پیوند ابرو بهترین گزینه برای ترمیم ابرو است.

• کسانی که قبلاً تاتو انجام داده اند اما از فرم آن خسته شده اند می توانند با استفاده از تکنیک های خاص کاشت ابرو روی تاتو انجام دهند.

• کسانی که بخشی از ابروهای خود را به دلیل بیماری یا موارد دیگر از دست داده اند می توانند از پیوند ابرو برای پر کردن ابرو استفاده کنند.


مشاوره رایگان مشاوره تخصصی با پزشکان مجموعه : ما با شما تماس میگیریم

هزینه کاشت ابرو چقدر است ؟

شرایط کاشت ابرو نیز همانند کاشت مو می باشد و با یک دیگر هیچگونه تفاوتی ندارند؛ تنها تفاوتی که در کاشت ابرو وجود دارد این است که کاشت ابرو در مقایسه با کاشت مو طبیعی نیاز به دقت و ظرافت بالایی دارد؛ چرا که ناحیه حساس نزدیک چشم می باشد و تاثیر بسیاری در زیبایی چهره دارد. انتخاب روش کاشت ابرو نیز به طور مستقیم بر روی قیمت آن تاثیر دارد، هرچه روش انتخابی جدیدتر و پیشرفته تر باشد، هزینه کاشت ابرو بیشتر خواهد بود، البته قطعا نتیجه دریافتی از این روش ها طبیعی تر بوده و عوارض جانبی آنها به حداقل خواهد رسید. قبل از انتخاب کلینیک و پزشک برای کاشت ابرو باید تحقیقات دقیقی روی شرایطی که باید داشته باشید و نتیجه مورد نظر انجام دهید، سپس در بین کلینیک های تخصصی کاشت ابرو بهترین را انتخاب کنید. نیاز به این همه حساسیت به این دلیل است که ابرو ها جزء حساس ترین و مهم ترین عضو از بدن می باشد، و همچنین از نظر پرداخت هزینه ها مجبور به پرداخت هزینه های اضافی برای انجام عمل کاشت ابرو نشوید.


سیاست های قیمت گذاری پزشکانی که عمل کاشت ابرو انجام می دهند بر هزینه کاشت ابرو تأثیر می گذارد، همچنین تعداد پیوندهای انجام شده در طی عمل و شهرت و تجربه پزشک و کلینیک بر روی هزینه کاشت ابرو تاثیر گذارند. هزینه های پزشکی غالباً تحت تأثیر اقتصاد کشوری است که در آن کاشت ابرو انجام می شود؛ افرادی که قصد انجام پیوند ابرو را دارند باید لیست کاملی از هزینه های کاشت ابرو در کلینیک های مختلف را مشاهده کرده و سپس آنها را با یکدیگر مقایسه کرده و تصمیم بگیرند که در کدام کلینیک این عمل را انجام دهند.

هزینه کاشت ابرو


هزینه های کاشت ابرو به چه مواردی بستگی دارد؟

هزینه های کاشت ابرو به موارد زیادی بستگی دارد، از جمله این موارد انتخاب کلینیک و مرکز درمانی مناسب در زمینه کاشت ابرو می باشد، که این کلینیک ها خود هزینه های متفاوتی از متقاضیان دریافت می کنند. برخی از کلینیک ها و مراکز درمانی تبلیغات کاملا وسوسه انگیز در زمینه کاشت ابرو انجام می دهند؛ این کلینیک ها در قبال دریافت هزینه های ناچیز فرد را تشویق به انجام عمل کاشت ابرو می کنند و در عوض از روش های قدیمی یا تجهیزات غیر استاندارد استفاده می کنند. پس مواظب چنین افراد و کلینیک های سودجو باشید تا در دام آن ها نیوفتید که ممکن است عوارض جانبی جبران ناپذیری داشته باشد و به ابرو هایتان آسیب وارد شود و مجبور به صرف هزینه مجدد و انجام دوباره کاشت ابرو خواهید شد.


همانطور که گفته شد نوع روش پیوند ابرو نیز در هزینه های ناشی از کاشت ابرو طبیعی تاثیر زیادی دارد، در نتیجه فرد متقاضی باید قبل از انجام عمل در مورد تکنیک های کاشت ابرو تحقیقاتی را به عمل بیاورد تا هم از مزایا و هم از هزینه های ناشی از آنها اطلاعات کافی را به دست آورد. در کاشت ابرو و در برخی از مراکز درمانی موهای سر فرد را کوتاه می کنند، که این امر در روش های قدیمی کاشت مو عادی است، اما کلینیک های تخصصی کاشت ابرو وجود دارند که از روش های روز دنیا برای پیوند ابرو استفاده می کنند  که نیازی به تراشیدن و کوتاه کردن موهای ناحیه اهدا کننده ندارد.


آیا هزینه کاشت ابرو می تواند یک معیار برای انتخاب پزشک باشد؟

تجربه پزشک در عمل پیوند ابرو بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا کاشت ابرو نیاز به دقت و ظرافت فراوانی دارد و کوتاهی در این امر می تواند آسیب های جبران ناپذیری به صورت افراد وارد کند و باعث از بین رفتن زیبایی آنها و کاهش اعتماد به نفس بیماران شود؛ بنابراین افراد باید در انتخاب پزشک خود برای انجام کاشت ابرو طبیعی دقت کافی را داشته باشند. از دیگر نکاتی که پیش از کاشت ابرو باید آن را در نظر بگیرید، مهارت پزشک متخصص در زمینه کاشت ابرو می باشد که این نکته نیز تاثیر فراوانی در موفقیت عمل پیوند ابرو دارد، زیرا مهارت او می تواند نتیجه طبیعی ابروهای کاشته شده را تضمین کرده و نیاز به انجام مجدد کاشت ابرو را از بین ببرد.


پزشکان ناکارآمدی در زمینه کاشت ابرو نیز وجود دارند که با قول های نا به جا به افراد و همچنین در برابر هزینه های کمتر افراد را تشویق به انجام عمل کاشت ابرو می کنند. از طرف دیگر پزشکانی هستند که به دلیل شناخته شدن و معروفیت در این حوزه و ادعای انجام عمل کاشت ابرو طبیعی با دستگاه های پیشرفته مبالغ هنگفتی را از افراد دریافت می کنند. در نتیجه می توان گفت که انتخاب یک متخصص پیوند ابرو در موفقیت و همچنین در پرداخت هزینه ها کاملا تاثیر گذار است و باید در انتخاب آن بیشترین دقت را به عمل بیاوریم که علاوه بر پرداخت هزینه مقرون به صرفه، نتیجه دلخواه خود را دریافت کنیم.

کاشت ابرو


آیا هزینه کاشت ابرو توسط بیمه پرداخت خواهد شد؟

به طور کلی به انجام عمل های زیبایی بیمه تعلق نمی گیرد؛ مگر در حالت های خاصی که افراد در اتفاق های ناخواسته مانند تصادف و امثال این دچار آسیب دیدگی شوند. عمل کاشت ابرو طبیعی نیز از این قانون مستثنا نمی باشد و از این قانون پیروی می کند، در نتیجه افراد عادی که قصد انجام پیوند ابرو را دارند باید با استفاده از هزینه های شخصی خود این کار را انجام دهند و نمی توانند با استفاده از بیمه عمل کاشت ابرو را انجام دهند.


در انجام عمل کاشت ابرو و پس از عمل معمولاً تعهداتی از طرف مراکز درمانی برای شرکت های بیمه وجود دارند که این تعهدات می تواند نوعی پشتوانه برای افرادی که قصد انجام عمل پیوند ابرو طبیعی را دارند باشد. بیمه مسئولیت هزینه کاشت ابرو را برعهده دارد به صورتی که اگر هشتاد درصد از موهای کاشته شده که از نوع درجه یک تا درجه شش را شامل می شود، اگر در طول مدت زمان حداکثر یک سال رشد نکنند؛ مدت زمان این قرارداد برای پیوند ابرو یک سال می باشد.


اگر فکر می کنید داشتن ابروهای کامل تر می تواند ظاهر شما را بهبود ببخشد و اعتماد به نفستان را افزایش دهد، می توانید عمل کاشت ابرو را با هزینه تقریبی بین 8 تا 12 میلیون تومان در کلینیک تهران بیوتی سنتر انجام دهید. این عمل زیبایی در کلینیک تهران بیوتی با در اختیار داشتن کادر پزشکی مجرب و تجهیزات پیشرفته توسط روش های جدید مانند میکروفیت برای شما انجام می شود.


نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید


captcha
021-79958