هزینه ها و روش های تزریق ژل

امروزه روش های زیادی برای از بین بردن چین و چروک های صورت به وجود آمده که یکی از این روش های تزریق ژل Filler injection  می باشد، از تزریق ژل برای از بین بردن چین و چروک صورت استفاده می شود که در خانم ها رایج تر است. همچنین از تزریق ژل برای جوانسازی پوست دست ها نیز استفاده می شود همچنین از این روش برای درست کردن فرم نامناسب بینی و حتی درست کردن کجی آن نیز استفاده می شود.


هزینه تزریق ژل چقدر است؟

تزریق ژل نوعی روش اصلاحی برای صورت می باشد که این روش برای افزایش حجم صورت، افزایش حجم لب و دیگر نقاط صورت استفاده می شود. هزینه های تزریق فیلر برای افراد مختلف متفاوت می باشد زیرا برای افراد یکسان نبوده و دارای فاکتورهای متغیری برای هرکس می باشد. از نکاتی که باعث متغیر بودن تزریق ژل می شود، مقدار ژل تزریق شده می باشد زیرا برای نواحی مختلف صورت مقادیر متفاوتی از ژل باید مورد استفاده قرار بگیرد که این مقادیر بر حسب سی سی و به مقدار مورد نیاز توسط پزشک محاسبه شده و به صورت تزریق پر کننده به صورت فرد منتقل می شود.

تزریق ژل


از نکات دیگری که در هزینه های به وجود آمده ناشی از تزریق ژل مهم می باشد برند ژل مورد استفاده می باشد. امروزه انواع مختلفی از ژل ها به صورت تزریق پر کننده به صورت افراد منتقل می شود این ژل ها باید قبل از استفاده توسط پزشک متخصص تزریق ژل ارزیابی شوند همچنین فرد باید قبل از تزریق فیلر اطلاعاتی از برند های تولید کننده ژل داشته باشد.


مورد دیگری که در هزینه های ناشی از عمل تزریق ژل تاثیر گذار است محلی است که مورد تزریق قرار می گیرد، زیرا نقاط مختلف صورت نیازمند روش های گوناگون برای تزریق ژل و همچنین نیاز به حساسیت و ظرافت های خاصی دارد تا تزریق پر کننده به صورت کاملا موفقیت آمیز بوده و به پایان برسد.


آیا هزینه تزریق ژل نسبت به نتایج آن ارزشمند است؟

تزریق ژل در علم پزشکی کاربرد های فراوانی دارد که از نظر زیبایی نیز برای افراد کاربرد های خاص خود را دارا می باشد که این کاربرد ها به نوبه خود کاملا ارزشمند بوده و می توان از آن استفاده های مناسب به عمل آورد. با استفاده از تزریق ژل می توانید لب های خود را برجسته کنید. این روش برای زیبایی کاملا تاثیر گذار بوده و شما می توانید با این روش بر زیبایی خود و همچنین با برجسته کردن گونه های خود به روش تزریق پر کننده بیفزایید. البته تزریق فیلر برای بزرگ کردن چانه نیز به کار می رود که پرداخت هزینه های ناشی از آن کاملا ارزشمند می باشد.


با تزریق ژل افراد می توانند چین و چروک های صورت خود که ناشی از دلایل مختلفی است را از بین ببرند. این چین و چروک ها شامل خط های اخم، خنده و خطوط اطراف چشم و لب می باشند که ظاهر نامناسبی به صورت فرد می دهند شما می توانید با تزریق ژل این چین و چروک را از بین برده و دوباره زیبایی کامل خود را بدست بیاورید. از دیگر کاربرد های انتقال فیلر که بسیار ارزشمند می باشد و در بین زنان رایج تر است جوان سازی دست ها می باشد. از بهترین روش ها برای جوان سازی دست ها تزریق ژل می باشد که با به کار گیری آن دست های ظاهری نرم و لطیف روی پوست دست و پنهان کردن برجستگی ها می باشد.


نکاتی دیگری که برای تزریق فیلر بوده و بسیار مناسب است زیبایی بینی بدون عمل جراحی می باشد که با تزریق پر کننده در محل مناسب میتوان کجی و یا فرم نامناسب بینی را اصلاح کرد. از دیگر موارد می توان به رفع گودی، پف و سیاهی زیر چشم، درمان افتادگی پوست صورت و گردن، لیفت ابرو اشاره کرد که از نظر کیفیت و هزینه عمل تزریق ژل کاملا مناسب انجام می باشد.


هزینه تزریق ژل به چه مواردی بستگی دارد؟

هزینه های ناشی از تزریق ژل به موارد مختلفی بستگی دارد که از جمله این موارد می توان به ناحیه ای که مورد تزریق فیلر قرار می گیرد اشاره کرد. همچنین انتخاب نوع پزشک متخصص و انتخاب نوع کلینیک و مرکز درمانی برای انجام تزریق ژل بر هزینه های ناشی از تزریق پر کننده تاثیر دارد.

هزینه تزریق ژل


انتخاب پزشک متخصص بسیار حائز اهمیت بوده تاثیر بسیار زیادی در موفقیت تزریق فیلر دارد زیرا با انتخاب یک پزشک با تجربه و دارای مهارت عمل تزریق ژل خود را تضمین می کنید. اما اگر در انتخاب پزشک دقت و حساسیت نشان ندهید ممکن است شما دچار مشکلات کوچک و یا بزرگی شوید. انتخاب مناسب کلینیک و یا مرکز درمانی برای تزریق فیلر نیز از نکات مهم در عمل تزریق ژل می باشد که باید در انتخاب آن دقت کنیم. معمولا کلینیک ها در قبال هزینه های مناسب خدمات کاملا مطلوبی را ارائه می کنند اما در مقابل هستند کلینیک های زیبایی که با تبلیغات افراد را تشویق به انجام تزریق فیلر کرده و از آنان هزینه های زیادی می گیرند.


از دیگر نکاتی که هزینه های تزریق ژل به آن بستگی دارد تعداد جلسات و همچنین نوع ژل مورد استفاده می باشد که این موارد بسته به نوع خواسته های افراد کاملا متغیر بوده و باید شخص بیمار قبل از انجام عمل تزریق ژل با پزشک متخصص تزریق فیلر در مورد این نکات صحبت های کافی را انجام دهد. همچنین مراقبت های قبل و بعد از انجام عمل تزریق ژل که باید رعایت شود نیز در هزینه های به وجود آمده از عمل تزریق ژل تاثیر گذار می باشد. و فرد بیمار باید با پزشک متخصص دز زمینه تزریق فیلر هماهنگی های لازم را برای مراقبت های قبل و بعد از انجام عمل را به جا بیاورد.


آیا هزینه تزریق ژل توسط بیمه پرداخت می شود؟

در یک چهارچوب کلی به عمل های زیبایی از جمله انتقال ژل بیمه تعلق نمی گیرد؛ به غیر از شرایط خاص که برای افراد پیش می آید از جمله حوادث و اتفاقاتی از جمله تصادف و حوادثی نظیر آن، در این صورت افراد می توانند از بیمه برای تزریق پر کننده برای نقص هایی که در این حوادث پیش آمده است استفاده کنند.

قیمت تزریق ژل


در نتیجه افراد عادی و بدون مشکلی که می خواهند عمل تزریق فیلر را انجام دهند باید با هزینه های شخصی خود این عمل را انجام دهند و نمی توانند از بیمه های درمانی برای تزریق ژل استفاده کنند. نکته ای که در رابطه با تزریق پر کننده باید گوشزد کنیم این است که پس انجام عمل تزریق فیلر پزشک معالج برای شما داروهایی تجویز می کند که اگر این دارو ها مجاز بوده و دست ساز نباشد در تهیه ی آنها می توانید از بیمه های درمانی استفاده کنید.


اگر تزریق فیلر را در یک مرکز درمانی و یا یک کلینیک معتبر انجام دهید این مراکز برای شما تعهداتی را ارئه می کنند که می توانید از این تعهدات به عنوان بیمه نیز استفاده کنید. از جمله این تعهداتی که ارائه می شود این است که در زمان انجام تزریق پر کننده اگر اشتباه و یا کوتاهی از جانب کلینیک رخ دهد، کلینیک در صدد جبران بر خواهد آمد.


مشاوره رایگان مشاوره تخصصی با پزشکان مجموعه : ما با شما تماس میگیریم

نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید


captcha
021-79958