تزریق چربی بهترین روش جوانسازی پوست

تزریق چربی Fat Injection یا انتقال چربی به صورت را می توان یکی از بهترین روش هایی دانست که برای ایجاد زیبایی در صورت مورد استفاده قرار می گیرد. تزریق چربی را می توان روشی دانست که با استفاده از آن افراد می توانند با استفاده از چربی موجود در اندام های دیگر خود انتقال چربی را انجام دهند؛ به این صورت که در ابتدا چربی اضافی که در اندام های دیگر افراد مانند ران و شکم وجود دارد توسط پزشک متخصص زیبایی برداشته می شود و در نواحی که نیاز به انتقال چربی دارد استفاده می شود.


تزریق چربی به صورت چگونه و به چه منظوری انجام می شود؟

معمولا در اثر گذشت زمان و افزایش سن و یا به دلایل بیماری هایی خاص پوست صورت افراد دچار چین و چروک می شود و یا خطوطی بر روی آنها ایجاد می شود. این خطوط شامل خط اخم و خطوط کلاغی، خط خنده، خطوط اطراف بینی و بسیاری از خطوط افقی و عمودی دیگر بر روی پوست صورت هستند که می توانند در زیبایی پوست افراد تاثیر بسیاری بگذارند. به همین دلیل روش های مختلفی نظیر انتقال چربی پیشنهاد می شود تا بتوان از آن برای از بین بردن این خطوط استفاده کرد.

تزریق چربی صورت


در بسیاری از مواقع نیز پوست افراد خاصیت الاستیک و ارتجاعی خود را از دست می دهد و دچار افتادگی می شود، این افتادگی ها را می توان با انتقال چربی به راحتی از بین برد به همین دلیل تزریق چربی برای از بین بردن این مورد نیز می تواند مثمر ثمر واقع شود. همچنین فرورفتگی هایی که در اثر از دست دادن چربی زیر بافتی در پوست ایجاد می شود می تواند ظاهری نافرم به افراد بدهد. برای اینکه بتوانید از شر این فرورفتگی ها و جای اسکار موجود بر روی پوست صورت خود خلاص شوید به شما پیشنهاد می کنیم تا از تزریق چربی برای رفع این معضل استفاده کنید.


برای اینکه بتوان تزریق چربی را بر روی صورت انجام داد در ابتدا نیاز به این دارید که چربی های اضافی بدن و اندام های دیگر شما از طریق روشی از بدنتان برداشته شده و در نواحی از صورت که به تزریق چربی نیاز دارد استفاده شود. معمولا روند برداشت چربی از طریق روش لیپوساکشن به راحتی انجام می پذیرد؛ در این روش برشی 3 میلی متری بر روی اندامی که پزشک قصد استخراج چربی را از آن اندام ها دارد ایجاد می شود، چربی های موجود توسط دستگاه و کانول های مخصوص لیپوساکشن، از بدن برداشته می شود. طی مراحلی چربی را از ناخالصی های موجود جدا می کنند و به مقادیر قابل توجهی از چربی خالص می رسند. این چربی در واقع چربی مورد نظر برای تزریق است.


از طریق تزریق چربی به ناحیه مورد نظر در صورت و توزیع آن در زیر بافت های پوستی چروک ها و یا ناهمواری های پوستی از بین می رود و شما با پوستی صاف و یک دست مواجه خواهید شد. انتقال چربی جدید می تواند مواد مغذی و اکسیژن مورد نیاز بافت های پوستی را تامین کند، به همین دلیل بافت هایی از پوست که کلاژن سازی در آنها متوقف شده می توانند تا زمانی که انتقال چربی دارای اثر است پوست شما را زیبا کنند. باید عنوان کرد که تزریق چربی به صورت می تواند دارای اثرات موقتی باشد؛ به همین دلیل برای اینکه بخواهید نتایج قابل قبولی از تزریق چربی به دست بیاورید نیاز است که تزریق چربی را در طول دوره هایی 5 ماهه دوباره انجام دهید. البته این زمان ممکن است در هر فردی متفاوت باشد.


تزریق چربی به صورت چه عوارضی خواهد داشت؟

می توان گفت که تزریق چربی مطمئن ترین روش برای از بین بردن مشکلاتی است که در پوست صورت ایجاد می شود. از آنجایی که عوارض ایجاد شده بعد از تزریق چربی می توانند دارای دامنه بسیار محدودی باشد از این رو می توان گفت که انتقال چربی یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن چروکها و افتادگی های پوستی است. با توجه به اینکه چربی که در پوست صورت افراد تزریق می شود از بدن خود افراد گرفته می شود می تواند به راحتی با بافت های صورت ادغام شود و انتقال چربی را با مشکل روبرو نکند. تزریق مواد دیگر ممکن است باعث ایجاد حساسیت های پوستی شود یا در مواردی بدن به این مواد واکنش نشان دهد.


از آنجایی تزریق چربی به صورت توسط بی حسی موضعی صورت می گیرد می توانید مطمئن باشید که اثرات و عوارضی نظیر بیهوشی در شما ایجاد نمی شود. ممکن است بعد از انتقال چربی به صورت در چند روز اول دچار کبودی و یا قرمزی در پوست خود شوید که این امر می تواند بسیار طبیعی باشد. در واقع با تزریق چربی عوارض چندانی برای شما ایجاد نمی شود و با رعایت توصیه ها و مراقبت های بعد از تزریق می توانید به راحتی از اثرات مثبت انتقال چربی در خود استفاده کنید.


آیا تزریق چربی به صورت دائمی است؟

تزریق چربی و بسیاری از تزریق هایی که برای ایجاد زیبایی در صورت انجام می شود دارای اثرات موقتی است. به دلیل اینکه چربی که به صورت تزریق می شود، می تواند در بافت های بدن نفوذ کند امکان جذب شدن آنها توسط بدن بیشتر است. به همین دلیل باید طی مراحل مختلف و در دوره های چند ماهه تزریق چربی به صورت به صورت مجددا تکرار شود. امکان ماندگاری چربی بعد از چند دوره تزریق در صورت می تواند تا حدود زیاد و در مقادیر بالایی باقی بماند؛ اما این ماندگاری به صورت درصدی است و هیچ وقت نمی توان گفت که تزریق چربی در صورت می تواند دارای اثرات ماندگار دائمی باشد.


انتقال چربی یکی از بهترین روشهاییست که دارای عوارض بسیار ناچیزی است بنابراین می تواند گزینه مناسبی در از بین بردن چروک ها و یا افتادگی های پوستی باشد.

تزریق چربی


نتایج و تاثیر تزریق چربی به صورت

از آنجایی که تزریق چربی دارای مزایای بسیاری است می توان در نواحی مختلف صورت آن را انجام داد. البته برای مشاهده نتایج تزریق چربی باید تا سه الی چهار ماه منتظر بمانید تا بتوانید به طور کامل نتیجه را ببینید. بعد از تزریق چربی ممکن است دچار تورم در مناطقی از صورت شوید که تزریق در آنجا صورت گرفته، برای اینکه این تورم بتواند از بین برود و فرورفتگی های پوستی شما ناپدید شود باید چند روز ابتدایی را با توجه به دستور پزشک متخصص استراحت کنید. با این وجود نتایجی که بعد از انتقال چربی به صورت می توانید مشاهده کنید را در زیر بیان می کنیم.

نتایج تزریق چربی


1. تزریق چربی می تواند در مدت زمان کمی چروک ها و خطوط ایجاد شده بر روی صورت را از بین ببرد.

2. عوارضی که بعد از تزریق چربی مشاهده می کنید بسیار ناچیز است.

3. در هر بار تزریق حدود نیمی از چربی در مناطقی که تزریق را انجام داده اید باقی می ماند.

4. افتادگی های پوستی که در اثر بیماری های مختلف پوستی و یا افزایش سن ایجاد می شود بعد از تزریق چربی از بین می رود.


مشاوره رایگان مشاوره تخصصی با پزشکان مجموعه : ما با شما تماس میگیریم

نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید


captcha
021-79958