مو یکی از بارزترین موارد در زیبایی هر فرد می باشد که با عدم مراقبت صحیح از آن و سایر عوامل موثر بر ریزش مو، چهره فرد دگرگون شده و به مرور فرد دچار طاسی می شود. روش های مختلفی جهت جلوگیری از این اتفاق وجود دارد، اما اگر در صورت عدم مراقبت از مو فرد دچار طاسی و ریزش شدید شود، می توان به وسیله این روش ها، موی فرد را همانند گذشته به حالت اولیه برگرداند. موثرترین راه درمان این معضل کاشت مو می باشد که با توجه به نتیجه نهایی، هزینه کاشت مو در مقایسه با سایر روش های موقت بسیار مقرون به صرفه است.


در روش کاشت مو، نواحی طاس یا دچار ریزش در سر با فولیکول های طبیعی مو پیوند می شوند؛ این گرافت های طبیعی مو از ناحیه اهداکننده خود متقاضی بدست می آیند، یعنی پشت و کناره های سر که تارهای موی ضخیم و متراکم دارند. دلیل این انتخاب مقاومت فولیکول های مو این نواحی در برابر ریزش مو می باشد. پس از استخراج گرافت ها از ناحیه اهداکننده مناسب، این فولیکول ها به صورت جداگانه در نواحی طاس و کم پشت پوست سر بیمار قرار می گیرند. برداشت و پیوند فولیکول های مو از چند روش صورت میگیرد و نقطه مشترک روش تمام روش ها این است که ظاهری طبیعی و راه حل دائمی ارائه می دهند. انجام کاشت مو با پیشرفت علم، روش های مختلفی را به وجود آورد و به مرور تکمیل گردیده است، بنابراین هزینه کاشت مو می تواند با استفاده از هر کدام از روش های کاشت مو و بر اساس میزان ریزش متفاوت باشد.


هزینه کاشت مو


هزینه کاشت مو

امروزه کاشت مو به لطف تکنولوژی پیشرفته به طور موثر انجام می شود و میزان موفقیت آن به مقدار زیادی افزایش یافته است. بنابراین، به دلیل این تغییرات قیمت کاشت مو نیز نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده که دلیل آن علاوه بر افزایش موفقیت آن در نتیجه روش های مدرن، تراکم بالا، کاهش زمان و جلسات پیوند، دائمی و طبیعی بودن نتیجه نهایی نیز می باشد. هزینه کاشت مو عامل مهمی است که بر تصمیم یک متقاضی تاثیر می گذارد، به این دلیل که هزینه به طور مستقیم با توانایی دسترسی به خدمات یا امکانات مرتبط است.


هزینه کاشت مو تنها به یک عامل وابسته نبوده و نیاز به بررسی چندین فاکتور دارد، به همین دلیل نمی توان عدد مشخصی برای آن تعیین کرد. به طور کلی می توان گفت هرچه روش و ابزارهای استفاده شده در پیوند موی شما جدیدتر باشد، نیاز به پرداخت هزینه بیشتری دارید. انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو، پزشک مجرب و روش روز دنیا برای کاشت مو ممکن است منجر به پرداخت هزینه بیشتری شود، اما در عین حال نتیجه قطعی و کاملا طبیعی با حداقل عوارض و ریسک را برای شما به ارمغان خواهد آورد.


عوامل تاثیرگذار در هزینه کاشت مو کدامند؟

بسیاری از افرادی که طاسی یا ریزش موی شدید دارند، کاشت مو را انتخاب می کنند، با این حال بیشتر آنها نگران هزینه کاشت مو هستند. همانطور که گفته شد عوامل متعددی وجود دارند که بر هزینه کاشت مو تأثیر می گذارند و در ادامه به تفصیل به آنها پرداخته ایم. تعدادی از کلینیک ها مشاوره رایگان برای عمل پیوند دارند و فقط هزینه واقعی کاشت مو را دریافت می کنند؛ با این حال برخی از کلینیک ها هزینه ای جداگانه برای مشاوره دریافت می کنند که باعث افزایش قیمت کلی کاشت مو می شود. مهمترین عوامل موثر بر تعیین هزینه کاشت مو عبارتند از:


مشاوره رایگان مشاوره تخصصی با پزشکان مجموعه : ما با شما تماس میگیریم

✔ تاثیر درجه طاسی بر هزینه کاشت مو

هزینه کاشت مو با شدت طاسی رابطه مستقیم دارد؛ اگر ریزش موی شما شدید باشد، تعداد گرافت های مورد نیاز برای پیوند افزایش می یابد که باعث افزایش هزینه های کاشت مو می شود و همچنین پیوند مناطق کوچک دارای ریزش مو نسبت به نواحی وسیع هزینه کمتری خواهند داشت، زیرا به زمان و تلاش کمتری نیاز دارند. بسیاری از کلینیک ها از مقیاس رتبه بندی نوروود برای ارزیابی درجه طاسی و هزینه کاشت مو استفاده می کنند.


✔ تعداد گرافت ها و تاثیر آن بر هزینه کاشت مو

در جلسه مشاوره پیش از کاشت مو، جراح با بررسی شرایط هر متقاضی، به او خواهد گفت که به طور میانگین چه تعداد گرافت مو برای پیوند نیاز دارد. هرچه شدت ریزش موی بیشتری داشته باشید، به گرافت های بیشتری نیاز خواهید داشت؛ باید توجه داشته باشید که افزایش تعداد گرافت تنها برای دستیابی به موفقیت جراحی کاشت مو انجام می شود. تعداد گرافت ها به طور مستقیم و غیر مستقیم بر هزینه کاشت مو تأثیر می گذارد، زیرا هرچه تعداد گرافت های مورد نیاز بیشتر باشد، پیوند مو به دقت و زمان بیشتری نیاز دارد. تعداد گرافت هایی که هر فرد برای پیوند به آن نیاز دارد به عوامل مختلفی مانند میزان طاسی، تراکم موی مورد نیاز و ویژگی های مو (فر یا صاف) بستگی دارد.


✔ تاثیر روش کاشت مو بر هزینه کاشت

همانطور که گفته شد روش های گوناگونی جهت انجام کاشت مو وجود دارد که هریک از آن ها ممکن است برای فرد خاصی مناسب باشد. به طور معمول پزشک متخصص با معاینه ای که بر روی فرد متقاضی انجام می دهد می تواند بهترین روش پیوند مو را برای هر فرد انتخاب نماید. روشی که موهای اهداکننده شما از پوست سر شما برداشته می شود و نحوه پیوند آنها از بین روش های FUT، FUE و MicroFIT انتخاب می شود. هریک از روش های کاشت مو با توجه به تکنیک، ابزارها و دستگاه های مورد استفاده از قیمت های مختلفی برخوردارند، به همین علت یکی از تاثیر گذارترین موارد در هزینه کاشت مو انتخاب روش مورد نظر جهت انجام این کار می باشد. با استفاده از روش FUT که به برداشت نواری معروف است، سرعت برداشت گرافت ها سریع تر و در نتیجه زمان پیوند کمتر می باشد، که هزینه کمتری را نسبت به سایر روش های کاشت می طلبد.

عوامل تاثیرگذار در هزینه کاشت مو کدامند؟


پیش از اقدام برای کاشت مو بهتر است با یک متخصص کاشت صحبت کنید تا بفهمید کدام یک از روش های کاشت مو برای درمان طاسی و ریزش موی شما بهترین است. متخصصین پوست سر شما و همچنین تراکم و کیفیت موهای فعلی شما را بررسی می کنند و بهترین روش استخراج برای شما پس از بررسی نسبت اهداکننده به گیرنده و انجام چند آزمایش لازم را توصیه می کنند.


✔ تعداد جلسات مورد نیاز برای کاشت مو

بیشتر جراحی های کاشت مو برای درمان طاسی سر در یک جلسه انجام می شوند که با توجه به درجه طاسی سر حدود 5 تا 8 ساعت طول می کشد. میانگین تعداد گرافت هایی که می توان در یک جلسه کاشت کرد با توجه به روش انتخابی بین 3000 تا 8000 گرافت متغیر است، اما اگر شما ناحیه بدون موی وسیعی در سر خود داشته و به همین دلیل نیاز به بیش از 8000 فولیکول موی پیوندی داشته باشید، برای پوشاندن تمام ناحیه طاس سرتان به جلسه دوم یا بیشتر نیاز دارید که قیمت کاشت مو را افزایش خواهد داد.


✔ قیمت کاشت مو و مهارت و تجربه جراح

موفقیت جراحی کاشت مو بستگی به جراحان پلاستیک حرفه ای و مجرب دارد؛ جراحان کاشت مو باید آموزش سطح بالایی داشته باشند زیرا این عمل با مهارت دست پزشک بهترین نتایج را ارائه می دهد. همچنین کاشت مو تکنیکی است که نیاز به تجربه بالایی دارد، اگر یک جراح بیش از 5 سال سابقه کاشت مو داشته باشد، موارد مختلفی را درمان کرده که باعث ارتقای توانایی های او شده است. تجربه به یک پزشک کاشت مو در مدیریت موارد پیچیده و دستیابی به نتایج بهتر کمک می کند، در نتیجه یک جراح بسیار ماهر و با تجربه بهترین نتایج را تضمین می کند؛ به همین دلیل این عامل نقش بسزایی در تعیین هزینه کاشت مو دارد. با انتخاب بهترین پزشک کاشت مو می توانید نیاز به جلسه ترمیمی کاشت را از بین برده و با عوارض بسیار کمتر از نتیجه طبیعی کاشت مو بهره ببرید.


✔ کلینیک کاشت مو و نقش آن بر هزینه کاشت

از دیگر موارد تاثیرگذار در قیمت کاشت مو می توان به کلینیک زیبایی که فرد با مراجعه به آن اقدام به انجام این کار می نماید اشاره کرد؛ امروزه کلینیک های کاشت مو بسیاری به خصوص در شهرهای بزرگ وجود دارند که با هزینه های مختلف اقدام به انجام پیوند مو می نمایند. با توجه به پیشرفته بودن ابزارها و وسایل موجود، بهره گیری از پزشکان متخصص در زمینه کاشت مو و همچنین روش های مورد استفاده در کلینیک، هزینه کاشت مو می تواند متفاوت باشد. انتخاب کلینیک کاشت مو معتبر، مجهز و پیشرفته این امکان را برای شما فراهم می کند تا با خیالی آسوده تر عمل کاشت مو را انجام دهید.


هزینه کاشت مو در کلینیک تهران بیوتی سنتر، بر اساس روش و متد کاشت، تعداد گرافت، میزان طاسی و تجهیزات بکار رفته بین 7 تا 23 میلیون تومان است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید..


هزینه کاشت مو در تهران

با توجه به نکات گفته شده هزینه کاشت مو برای هر متقاضی دارای عدد مشخصی نیست و از آنجایی که به عوامل متعددی بستگی دارد، برای هر شخص با دیگری تفاوت خواهد داشت. البته در شهر بزرگی مانند تهران به دلیل وجود کلینیک های مختلف در نواحی متفاوت، ممکن است تفاوت قیمتی که می شنوید بسیار زیاد باشد، اما باید توجه کنید که عواملی همچون محل جغرافیایی کیلینیک، تجهیزات به روز و هزینه های ویزیت و غیره نیز در قیمت کاشت مو تاثیر بگذارد. البته تاثیر این عوامل کمتر بوده و مهم ترین عوامل در هزینه کاشت مو در تهران روش انتخابی برای پیوند و وسعت ناحیه دچار ریزش می باشند. از طرف دیگر کاشت مو در ناحیه جلوی سر به دلیل نیاز به گرافت های کمتر برای پیوند هزینه ارزانتری از کاشت مو در ناحیه ورتکس یا میانی سر دارد.


یکی دیگر از نکاتی که در خصوص هزینه کاشت مو در ایران سوال برانگیز است، تفاوت قیمت کاشت مو برای آقایان و بانوان می باشد. در این مورد باید گفت که هزینه کاشت مو آقایان و بانوان هیچ تفاوتی ندارد و تنها تعداد گرافت های مورد نیاز برای پیوند و روش انتخابی عامل مستقیم موثر هستند؛ البته از آنجایی که در سنین بالاتر میزان طاسی در سر آقایان بیشتر از خانمهاست، به طور کلی هزینه کاشت مو برای مردان بیشتر از زنان است.


آیا کاشت مو هزینه های جانبی دارد؟

به طور کلی وقتی به یک کلینیک تخصصی کاشت مو مراجعه می کند و هزینه کاشت مو به شما اعلام می شود، باید در نظر داشته باشید که این هزینه ها تنها مختص کلینیک و پزشک می باشد. به این معنی که پیش از کاشت یا بعد از آن اگر نیاز به آمادگی یا مراقبتی اگر هست به عنوان هزینه جانبی کاشت مو در نظر گرفته می شود؛ که به شرح زیر می باشد:

✔ هزینه آزمایشات پیش از کاشت مو که برای بررسی سلامتی جسمی انجام می شود.

✔ هزینه لوازم مراقبتی بعدی مانند باند و پماد.

✔ هزینه داروهای تجویز شده توسط پزشک

✔ هزینه شامپوی مخصوص سر

آیا کاشت مو هزینه های جانبی دارد؟


هزینه کاشت مو میکروفیت چقدر است؟

هزینه کاشت مو میکروفیت به دلیل به کار گیری جراحان حرفه ای، تجهیزات به روز و روش هایی با نتیجه بخشی قطعی که نیاز به صرف زمان و تمرکز بیشتری می باشد، نسبت به سایر روش های قدیمی تر کاشت مو بیشتر می باشد. با اینکه کاشت مو میکروفیت  هزینه بیشتری نسبت به دیگر روشها دارد اما نتیجه بخشی قطعی با تراکم بسیار بیشتر و درد و عوارض کمتر، ارزش این هزینه را خواهد داشت. هنگامی که موهای اهداکننده با استفاده از FUT برداشته می شود، یک اسکار طولی به جای می گذارد، در حالی که وقتی با استفاده از FUE استخراج انجام شود، لکه های کوچکی به اندازه قطر هر تار مو بر جای می گذارد، اما روش میکروفیت با استفاده از ابزارهای روز و پیشرفته هیچ نشانه ای از برداشت در ناحیه بانک مو بجا نمی گذارد. همچنین روند پیوند فولیکول های برداشته شده و احتمال عدم آسیب به آنها و موفقیت پیوند در روش های جدید تر به خصوص روش میکروفیت بسیار بهتر می باشد. برای اطلاع دقیق از هزینه کاشت مو، هر متقاضی باید به صورت حضوری به یک پزشک متخصص مراجعه کند تا بعد از بررسی شرایط موها و میزان ریزش آنها قیمت دقیق کاشت مو مشخص شود.


کاشت مو ارزان!

اطلاع از هزینه کاشت مو به روش های مختلف ممکن است شما را سردرگم کرده و قیمت پایین تر به سمت روش های قدیمی راهنمایی تان کند. بسیاری از متقاضیان کاشت مو با هزینه های ارزان کاشت مو مواجه می شوند و ممکن است ترغیب به انتخاب چنین کلینیک هایی شوند. اما باید در ابتدا تمام عوامل موثر بر هزینه کاشت مو که پیش تر گفته شد، در آنها بررسی شود تا بدانید که آیا نتیجه کاشت موی بدست آمده موفق خواهد بود یا خیر. به عنوان مثال بسیاری از کلینیک های زیبایی با عنوان کاشت مو ارزان مشتریان بسیاری را به خود جذب می کنند، اما برای کاهش هزینه های خود از تجهیزات قدیمی، تکنسین ناوارد یا حتی پزشکان غیر متخصص استفاده می کنند. در چنین وضعیتی ممکن است قیمت کاشت مو بسیار ارزان باشد، اما علاوه بر اینکه کاشت موی ناموفق خواهند داشت، عوارضی که در ادامه بروز خواهد کرد ممکن است خطرناک و جبران ناپذیر باشد، این عوارض ممکن است شامل موارد زیر باشند:

• تراکم کم موهای کاشته شده به دلیل آسیب به آنها در حین کاشت

• ایجاد خط رویش غیر طبیعی

• احتمال ایجاد اسکار ماندگار در محل بانک مو یا ناحیه گیرنده

• آسیب دائمی به بانک مو و از بین بردن شانس کاشت موی مجدد

• عوارضی مانند خونریزی، تورم شدید یا عفونت


آیا بیمه هزینه کاشت مو را پوشش می دهد؟

در هیچ کدام از کشورها و شهرهای دنیا، بیمه هزینه عمل های زیبایی از جمله کاشت مو را پوشش نمیدهد، در ایران نیزهزینه کاشت مو توسط هیچ بیمه ای پرداخت نخواهد شد. در شرایط خاصی که ممکن است طاسی سر یا ریزش موی شدید به دلیل حادثه مانند تصادفات یا آتش سوزی رخ داده باشد، با تشخیص پزشک معتمد، بیمه تکمیلی بخشی از هزینه های درمان پوست سر از جمله کاشت مو را پرداخت می کند.


در پایان چنانچه قصد انجام کاشت مو با استفاده از روش های روز دنیا را دارید می توانید جهت مشاوره و یا تعیین وقت قبلی با مشاوران متخصص بهترین کلینیک کاشت مو در ایران، کلینیک تهران بیوتی در ارتباط باشید. نکته مهمی که می بایست مد نظر قرار دهید این است که در این کلینیک از بهترین متخصصان پوست و مو بهره گرفته می شود تا بهترین نتیجه کاشت مو میکروفیت برای شما عزیزان حاصل گردد؛ علاوه بر این تمامی امکانات و ابزارهای این کلینیک در تمامی امور زیبایی از جمله کاشت مو، از به روز ترین وسایل مورد استفاده در دنیا می باشد.


نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید


captcha
021-79958