کاشت مو با الیاف نانو

کاشت مو با الیاف نانو و بررسی این روش

یکی از رایج ترین سوالاتی که در ذهن افرادی که قصد کاشت مو را دارند این است که چگونه پیوند مو با الیاف نانو انجام میگیرد؟


افراد ممکن است که به دلایل مختلفی مانند بیماری های گوناگون، استرس و فشارهای عصبی، رژیم های غذایی نامناسب و غیره دچار ریزش مو و کم پشتی آن شوند. بسیاری از افراد از این معضل رنج برده و همواره به دنبال راهی برای درمان آن هستند. با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی امکان این امر فراهم شده تا همه ی افراد بتوانند از داشتن موهایی زیبا و پرپشت بهره مند شوند.


کاشت مو با الیاف نانو یعنی چه؟

به منظور ارائه ی یک تعریف از کاشت الیاف نانو می توان گفت که الیاف نانو پس از اینکه با موی طبیعی فرد مراجعه کننده مطابقت یافت، در ناحیه مورد نظر و توسط پزشکی متخصص، کاشته خواهد شد. در این روش درمانی برخلاف سایر روش های کاشت مو Hair Transplant از موی فرد مراجعه کننده استفاده نخواهد شد. در واقع این روش درمانی یک روش کاملا جدید و نوین است و به افرادی که فاقد بانک موی مناسب هستند این امکان را می دهد از داشتن مو برخوردار گردند.

کاشت مو DHI


عمل زیبایی کاشت مو با استفاده از الیاف مصنوعی عوارض خاصی را به دنبال ندارد.


در روش های دیگر پیوند مو پس از کاشت مو عوارضی مانند قرمزی تورم و درد وجود خواهد داشت که در روش کاشت مو با استفاده از الیاف وجود نخواهد داشت. در این روش شما می توانید با استفاده از الیاف مصنوعی موهایی داشته باشید که بسیار به موهای طبیعی نزدیک هستند و قابلیت شستشو، سشوار و اتو کشیدن را دارند. در واقع شما می توانید با موهای کاشته شده مانند موهای طبیعی خود برخورد نمایید.


کاشت مو با الیاف نانو چگونه انجام می شود؟

این روش زیبایی-درمانی همانطور که گفته شد برای افرادی کاربرد دارد که برای کاشت مو بانک مو ندارند و یا بانک موی آنها ضعیف است. در عمل زیبایی کاشت مو با الیاف نانو ابتدا لازم است که فرد در مورد الیاف انتخابی به منظور کاشت تصمیم بگیرد. اینکه این الیاف چه رنگی داشته باشد، ضخامت و نوع آنها می تواند توسط فرد انتخاب گردد؛ اما به طور کلی پیشنهاد می شود که از الیافی شبیه به موهای طبیعی به منظور کاشت استفاده شود.


پس از انتخاب الیاف مصنوعی در جلسه ی کاشت این الیاف لازم است که ابتدا در ناحیه ی مورد نظر بی حسی موضعی ایجاد گردد. این امر به این دلیل صورت می گیرد که فرد مراجعه کننده در حین عمل از آرامش لازم برخوردار بوده و درد زیادی را متحمل نشود. در ادامه این الیاف مصنوعی در سوراخ هایی که از قبل در کف سر فرد مراجعه کننده ایجاد شده است قرار می گیرند. در نهایت لازم است که فرد پس از کاشت مو مراقبت ها و توصیه های لازم را به انجام برساند تا نتیجه کاشت موفقیت آمیز بوده و رضایت شخص مراجعه کننده را در پی داشته باشد.


مزیت ها و معایب کاشت مو با الیاف نانو

عمل زیبایی پیوند مو مانند هر عمل زیبایی دیگری مزایا و معایبی را به همراه دارد که در اینجا به بررسی برخی از این موارد خواهیم پرداخت. از جمله مهمترین مزیت های عمل زیبایی کاشت مو این است که از موی فرد مراجعه کننده استفاده نمی شود؛ در واقع در این روش از الیاف مصنوعی نانو استفاده شده و نیازی نیست تا فولیکول های موی یک فرد را از قسمتی به بخشی دیگر منتقل نماییم.

کاشت مو


از دیگر مزیت های این عمل زیبایی پیوند مو این است که کاشت مو با استفاده از الیاف به کمک بیمارانی آمده که موهای آنها قادر به رشد نیستند و یا پیاز موی آنها دیگر مویی را تولید نمی کند. این امر ممکن است در بیماران سرطانی و یا کسانی که در حال شیمی درمانی هستند کمک شایانی نماید.


از دیگر مزیت های کاشت مو با استفاده از الیاف مصنوعی می توان به این مورد نیز اشاره کرد که این الیاف به موهای طبیعی بسیار شبیه بوده و ظاهری مصنوعی و یا نامطلوب را برای فرد ایجاد نمی کند. در ضمن این امکان نیز وجود دارد که این موها را رنگ کرده و با به شکل دلخواه خود درآورید.


در ادامه برخی از معایب این روش درمانی- زیبایی یعنی پیوند مو با الیاف نانو را بیان خواهیم کرد:

یکی از معایب کاشت موهای نانو این است که این مو ها رشد نخواهند کرد. در واقع این موها بافت زنده نبوده و قابلیت و رشد و بلند شدن را ندارن؛. پس لازم است که قبل از کاشت مو در مورد اندازه و بلندی آن تصمیم بگیرید. در ضمن باید بگوییم که پیوند مو نانو نیازمند ترمیم بوده و فرد باید پس از گذشت دوره ای نسبت به ترمیم موها اقدام نماید.


نتایج و تاثیرات کاشت مو با الیاف نانو

عمل زیبایی کاشت مو با الیاف نانو در اکثر مواقع به مدت 10 سال پایدار بوده و ماندگاری دارد. از جمله تاثیرات کاشت مو به این روش می توان به تغییر ظاهر شما اشاره کرد؛ همانطور که می دانید مو نقش مهمی در ظاهر هر فرد و زیبایی او دارند. در ضمن می توان بیان کرد که پیوند مو با الیاف هیچ گونه حساسیتی برای فردی که از این روش درمانی استفاده می کند به دنبال نخواهد داشت. پس چنانچه شما فردی هستید که نسبت به سایر روش های پیوند مو حساسیت دارید روش کاشت مو با الیاف نانو برای شما مناسب خواهد بود. عمل زیبایی کاشت مو با الیاف نانو به سایر فولیکول های موی شما آسیبی وارد نخواهد کرد عوارض جانبی برای شما به دنبال نخواهد داشت.

کاشت مو دی اچ آی


در پایان باید بگوییم که روش کاشت مو با الیاف نانو در صورتی انجام می شود که فرد نتواند از سایر روش های کاشت مو بهره گیرد.


در واقع این روش مناسب افرادی است که گرافت های موی آنها بسیار ضعیف است و به دلایل مختلفی قابلیت رشد ندارند. به منظور پیوند مو به این روش لازم است که حتما به مراکز زیبایی معتبر مراجعه نموده و از پزشکی کمک بگیرید که در این زمینه از تخصص لازم برخوردار بوده و مهارت و تجربه ی کافی داشته باشد. در ضمن لازم است که شما در جلسه ی مشاوره ای که قبل از پیوند مو برگزار می شود شرکت نموده و انتظارات خود را از عمل زیبایی کاشت مو با پزشک معالج در میان بگذارید و از راهنمایی او در این زمینه بهره مند شوید.


در ضمن شما نیز در کسب نتیجه ی نهایی از پیوند مو تاثیر بسزایی داشته با انجام توصیه ها و مراقبت های لازم می توانید روند درمان را تسریع کرده و از داشتن موهایی زیبا بهره مند شوید.


مشاوره رایگان مشاوره تخصصی با پزشکان مجموعه : ما با شما تماس میگیریم

نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید


captcha
021-79958