لیپوماتیک بازو در معتبرترین مرکز جراحی ایران

آیا لیپوماتیک بازو امکان پذیر است؟

یکی از اندام هایی که لیپوماتیک Lipomatic در آن نواحی انجام می شود، بازوها هستند. بازوها با توجه به اینکه اندام هایی هستند که می توانند در زیبایی افراد تاثیر بگذارند، با انجام لیپوماتیک می توان چربی های اضافی این نواحی را خارج کرد. پوست بازو ها دارای نرمی و ظرافت خاصی است که می تواند بسیار نازک تر از نواحی دیگر بدن باشد، به همین دلیل در اثر تجمع چربی در این نواحی پوست دچار افتادگی و کشیدگی در بازوها می شود. با انجام پیکر تراشی می توانید تا حدود زیادی کشیدگی های پوستی در بازوها را از بین ببرید و بافت های چربی که در این نواحی از بدن تجمع پیدا کرده اند را خارج کند.

لیپوماتیک بازو


لیپوماتیک بازو چیست و چگونه انجام می شود؟

لیپوماتیک روشی دائمی و موثر در از بین بردن چربی های اضافی بازو هاست، با پیکر تراشی می توانید در هر نقطه از اندام های خود که دارای چربی های اضافی و اشباع شده هستید خلاص شوید. باید این نکته را یادآور شد که لیپوماتیک برای افرادی می تواند جوابگو باشد که دچار اضافه وزن نیست و قصد کاهش وزن ندارند. این افراد باید در ابتدا به وزن متعادلی برسند تا بتوان لیپوماتیک را بر روی اندام های مختلف آنها انجام داد. از آنجایی که لیپوماتیک می تواند کاهش سایز را برای افراد درپی داشته باشد باید گفت که چربی هایی که در یک قسمت از بدن تجمع پیدا کرده اند می تواند از طریق پیکر تراشی از بدن خارج شوند و این امر به زیبایی اندام و بازوهای شما کمک شایانی می کند. برای این منظور لیپوماتیک با استفاده از روش ها و دستگاه های به روزی می تواند بافت های چربی موجود در زیر اندام های مختلف بدن را از بین ببرد.


برای اینکه بتوانید لیپوماتیک را انجام دهید باید به پزشکی که در زمینه پیکر تراشی دارای تجربه و مهارت است مراجعه کنید. کلینیک های زیبایی که در ارائه خدمات مربوط به لیپوماتیک دارای سوابق درخشانی هستند نیز می تواند به عنوان اولین موضوع مهم ب مورد بررسی قرار گیرد. دستگاه هایی که برای استخراج و برداشت چربی از بازوها مورد استفاده قرار می گیرد دارای کانول هایی است که از این طریق چربی می تواند از بدن خارج شود و در ظرفی شیشه ای خارج از بدن منتقل شود. این کانول ها دارای حرکات لرزشی و ویبره هستند که می تواند با استفاده از دستگاه ایمنی چربی های چسبیده به بافت های داخلی بازوها را جدا کند و همزمان عمل مکش را انجام دهد. این چربی ها همراه با خون و مایعات دیگر بدن خارج می شوند و طی مراحلی می توان جداسازی آنها را از چربی ها انجام داد و چربی های خالص را در نواحی از بدن که دچار فرورفتگی و افتادگی است تزریق کرد. در واقع لیپوماتیک می تواند همزمان برای هدف های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد.


لیپوماتیک بازو چه مزایایی دارد؟

بازو ها دارای بافتی نرم و بسیار حساس هستند که می توانند در اثر ضربه های کوچک نیز دچار آسیب شوند. با توجه به اینکه پوست این نواحی از بدن بسیار نازک است می تواند در اثر لیپوماتیک دچار کشیدگی شود و یا کبودی هایی را بر روی این نواحی مشاهده کرد. برای اینکه پیکر تراشی بتواند مزایا و نتایج مهمی را برای شما در پی داشته باشد نیاز دارید که به توصیه های پزشک خود قبل و بعد از لیپوماتیک عمل کنید تا بتوانید فواید آن را در مدت زمان کمی مشاهده کنید. برای این منظور لیپوماتیک در بازو می تواند یکی از عمل های زیبایی محسوب شود که بسیاری از افراد تمایل به استفاده از آن را دارند.

لیپوماتیک


باید ذکر کرد که کشیدگی های پوستی که در اثر افزایش چربی در بازوهای شما ایجاد شده با پیکر تراشی می تواند به طور کامل از بین برود. برای این منظور باید از روش های دیگر برای حل کردن این معضل استفاده کنید.

1. لیپوماتیک می تواند دارای دوران نقاهت چند روزه ای باشد. بنابراین بعد از این مدت می توانید به فعالیت های روزمره خود بپردازید.

2. با انجام لیپوماتیک می توانید زیبایی اندام خود را به دست بیاورید و بیش از پیش دارای اعتماد به نفس شوید.

3. یکی از مهمترین مزایایی که می توانید به واسطه لیپوماتیک مشاهده کنید، کاهش حجم چربی اضافی بدن است.

4. لیپوماتیک می تواند بازو را ظریف تر و خوش فرم تر نشان دهد.

5. با توجه به اینکه پیکر تراشی در بازو نیازی به بیهوشی ندارد و به صورت سرپایی انجام می شود، یکی از بهترین مزیت ها را برای بیماران به همراه خواهد داشت.

6. امکان ایجاد درد و خونریزی از طریق لیپوماتیک وجود ندارد. زیرا برش های جراحی و بخیه در این روش استفاده نمی شود.

7. مدت زمان انجام لیپوماتیک بسیار کم است. به همین دلیل طی چند ساعت می توانید به خانه خود بروید.

می توان گفت که با انجام لیپوماتیک می توانید اندامی زیبا و بدون چربی اضافی داشته باشید.


لیپوماتیک بازو در چه مواردی انجام خواهد شد؟

زمانی که شما می خواهید چربی های اضافی زیر بافت های بدن و اندام های مشخصی از خود را از بین ببرید نیاز به انجام لیپوماتیک دارید. در واقع پیکر تراشی می تواند به شما کمک کند تا بتوانید چربی های موضعی و انباشته شده در یک قسمت از بدن خود را که با انجام ورزش و رژیم غذایی از بین نمی رود ، از بین ببرید. این روش زمانی می تواند انجام شود و نتیجه بخش باشد که شما به وزن ایده آل و متعادل خود رسیده باشید.


در واقع زمانی که شما دچار اضافه وزن هستید و وزن شما مدام در حال تغییر است به شما توصیه می کنیم که لیپوماتیک را انجام ندهید، زیرا نمی توانید نتیجه مورد نظر خود را از انجام آن بگیرید؛ بنابراین برای پیکر تراشی باید برنامه مشخصی داشته باشید. کاهش وزنی که در اثر لیپوماتیک ایجاد می شود بسیار ناچیز است. بنابراین با انجام روش های دیگر می توانید کاهش وزن را در خود داشته باشید. ورزش و رژیم های غذایی مناسب می تواند در این امر به شما کمک کند و جز بهترین روش ها برای کاهش وزن باشد.


مراقبت های بعد از لیپوماتیک بازو

لیپوماتیک عملی است که به صورت سرپایی و بدون بیهوشی انجام می شود. به همین دلیل شاید تصور کنید که بعد از لیپوماتیک نیاز به مراقبت و نگهداری نیست. باید بگوییم که تصور شما کاملا اشتباه است و برای اینکه بتوانید نتایج پیکر تراشی را به طور کامل مشاهده کنید نیاز دارید که مراقبت هایی را به طور دائم انجام دهید تا بعد از چند ماه نتیجه مورد نظر خود را بعد از پیکر تراشی مشاهده کنید. در صورتی که بعد از لیپوماتیک نیز برنامه غذایی مناسبی را داشته باشید می توانید مطمئن شوید که نتایج لیپوماتیک می تواند دائمی باشد و شما دیگر دچار چاقی در عضلات بازوهای خود نخواهید شد.

مراقبت های بعد از لیپوماتیک


می توانیم نمونه ای از این مراقبت ها را به صورت زیر برای شما عنوان کنیم.

1. بعد از لیپوماتیک از انجام کارهای سخت اجتناب کنید تا ترمیم در بافت های داخلی شما سریع تر اتفاق بیفتد.

2. از ورزش و رژیم غذایی مفید در سبد غذایی خود استفاده کنید. تحرک می تواند مانع از انباشته شدن چربی در اندام های شما بخصوص بازوها شود.

3. از آنتی بیوتیک ها در چند روز اول بعد از پیکرتراشی به منظور جلوگیری از عفونت های احتمالی استفاده کنید.


مشاوره رایگان مشاوره تخصصی با پزشکان مجموعه : ما با شما تماس میگیریم

نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید


captcha
021-79958